Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Βραβεία

Καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλες!
Η δικιά μου ξεκίνησε ευχάριστα, μιας και η Μαρία,την οποία και ευχαριστώ πολύ, από το http://pinklovebeuty.blogspot.gr με ενημέρωσε ότι έχω 4 βραβεία!


ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ 7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΑΛΛΑ 7 BLOGS...


  1. Μου αρέσει πάρα πολύ ο καφές.
  2. Δεν τρελαίνομαι για εκπλήξεις.
  3. Μου αρέσουν πολύ τα βιβλία.
  4. Μου αρέσουν πολύ τα κεριά.
  5. Μικρή έτρωγα τα νύχια μου.
  6. Δεν μπορώ τους ανθρώπους που όταν σου μιλάνε και τους μιλάς κοιτάνε αλλού.
  7. Μου αρέσουν τα "φιλαράκια" και το "sex and the city".



ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ:

1)ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΔΩΣΕ.
2)ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
3)ΒΡΑΒΕΥΣΕ ΑΛΛΑ 7 BLOGS ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟ LINK ΤΟΥΣ.
4)ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ.



Πρέπει να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις:
  1. Αγαπημένο περιοδικό; Αll time classic: Cosmopolitan.
  2. Αγαπημένος τραγουδιστής/μουσική: Δεν έχω. Ακούω σχεδόν τα πάντα ανάλογα με τη διάθεση.
  3. Αγαπημένη youtube guru: Από που να ξεκινήσω; Michele1218, SamanthaSchuerman, Fleurdeforce, funtabulousTK, gossmakeupartist, kandeejohnson, katmar1978, ligoapola, loukiaki89, mak3upbynatashav, marilliaschoice1989, pasxi1983, και πολλές άλλες.
  4. Αγαπημένο είδος make up: Φυσικά ότι σχετίζεται με μαύρο eyeliner!!!
  5. Αγαπημένο μέρος διαμονής: Από αυτά που έχω πάει: Λουξεμβούργο. Από αυτά που δεν έχω πάει: Φίτζι, Νέα Υόρκη, Χαβάη.
  6. Αγαπημένη ταινία: πάλι πολλές. Κάλλιο αργά παρά αργότερα, Η αρπαγή, Το νησί των καταραμένων, κ.α.
  7. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις; Φαντάζομαι καμιά 50αριά. Δεν τα έχω μετρημένα!!
  8. Αγαπημένο χρώμα: ΡΟΖ.





ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ:

1)ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟ  LINK ΤΟΥ.
2)ΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ
3)ΕΞΗΓΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΟ BLOG ΣΟΥ
4) ΒΡΑΒΕΥΣΕ ΑΛΛΑ 5 BLOG
5) ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ


Το blog μου το ξεκίνησα εδώ και περίπου 2 μήνες. Ήθελα να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους που έχουν την ίδια τρέλα με εμένα και τα ίδια ενδιαφέροντα. Άσε που με αυτόν τον τρόπο βοηθάμε η μία την άλλη και μαθαίνουμε η μία από την άλλη.





ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΚΑΝΟΝΕΣ:
1. ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ LINK ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.
2.ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ.
3.ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ 5 BLOGS ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 200 FLOLLOWERS.
4.ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ 5 BLOGS ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

  1. Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά; Άνετες φούστες και φορεματάκια.
  2. Τι διασκέδασες πιο πολύ σχολείο ή πανεπιστήμιο; ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!!!!
  3. Αγαπημένο βιβλίο; Ευτυχώς που δε γεννήθηκα όμορφη, Το χαμένο σύμβολο, Το νησί, Το ταγκό της Δανάης,κ.τ.λ. 
  4. Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι; Μην πάθω αμνησία!!
  5. Τι σε οδήγησε στο blogging; Η θέληση μου να μοιραστώ πράγματα με άλλους ανθρώπους.
  6. Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ: EYELINER!!!
  7. H πιο τρυφερή ανάμνηση που είχες; Αγκαλιές με δικούς μου ανθρώπους.
  8. Προτιμάς ελαφρύ ή βαρύ μακιγιάζ; 70% ελαφρύ, 30% βαρύ. Εξαρτάται τη διάθεση και την έξοδο.
  9. Τι αγαπάς να κάνεις περισσότερο; ΤΑΞΙΔΙΑ!
  10. Κάποια φοβία; Αμνησία είπαμε.
  11. Κραγιόν ή lipgloss; Κραγιόν!
Για νε δείτε σε ποιά blogs δίνω και γω με τη σειρά μου τα βραβεία, δείτε τα παρακάτω:








4 σχόλια: