Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

EMPTIES #4


Αρκετά πάλι ήταν τα πραγματάκια που τελείωσα τον τελευταίο καιρό, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία!

Ξεκινάω λοιπόν με



1. Mediplants Mandorl almond oil 100 ml. Φοβερό προϊόν! Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, πατήστε εδώ.

2.Αpivita απαλό gel καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή για επιπλέον προστασία με tea tree και propolis 75ml. Πάρα πολύ καλό προϊόν, μόνο που σε πρόσφατη παραγγελία μου, αντί να πάρω το ίδιο πήρα ένα άλλο με χαμομήλι και πρόπολη.

3. The Body Shop Banana conditioner 250 ml για όλους τους τύπους μαλλιών. Αν δεν έχετε ιδιαίτερα ταλαιπωρημένα και ξηρά μαλλιά θα σας αρέσει! Πολύ καλό και μυρίζει πραγματικά μπανάνα!

4. John Frieda Frizz-ease miraculous recovery intensive masque 150 ml. Φοβερή φοβερή φοβερή! Είναι η δεύτερη που τελειώνω και σίγουρα θα την αγοράσω ξανά! Σίγουρα θα κάνω και ξεχωριστό review.



5. Septona 70 δίσκοι ντεμακιγιάζ που δεν χνουδιάζουν.


6. Demak up duo 48 δίσκοι(οβάλ) ντεμακιγιάζ. Φοβεροί. Αυτούς θα ξαναπάρω!!!

7. Mama mia 24 μαντηλάκια καθαρισμού και ανανέωσης. Τα χρησιμοποιώ για να καθαρίζω τα χέρια μου και την επιφάνεια που χρησιμοποιώ όταν τελειώνω με το μακιγιάζ μου.




8. Avene eau thermale 150 ml. Σταθερή αξία στην περιποίηση του προσώπου μου. Ήδη έχω πάρει το ίδιο στα 300 ml αυτή τη φορά!!!

9. The Body Shop vitamin C daily moisturiser SPF30 50 ml. Όπως σας έχω ήδη πει την είχα δώσει στην αδερφή μου. Απλώς την συμπεριέλαβα εδώ για να δηλώσω ότι επιτέλους τελείωσε. Εννοείται δεν θα την πάρω ξανά, ούτε η αδερφή μου, και κατά πάσα πιθανότητα κανένα προϊόν από αυτή τη σειρά.

10. The Body Shop vitamin Ε face mist 100 ml. Καλό προϊόν. Δροσίζει, τονώνει και ενυδατώνει. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι το έντονό του άρωμα. Για περισσότερα διαβάστε και εδώ. 

11. Και για το τέλος σας άφησα το μοναδικό προϊόν μακιγιάζ. Mac cremesheen glass in just superb.
Πολύ ωραίο προϊόν. Το καταευχαριστήθηκα. Δεν ξέρω όμως αν θα το ξαναπάρω γιατί θεωρώ ότι για την τιμή του έχει πολύ λίγη ποσότητα. Και δεν φτάνει που έχει λίγη ποσότητα, η περισσότερη μένει στη συσκευασία. Και παρόλου που έκανα το κόλπο που λένε μερικές "βάλ' το μέσα σε ζεστό νερό και το προϊόν από τη θερμότητα θα μαλακώσει αι θα πέσει προς τα κάτω" δεν έπιασε ούτε αυτό, ούτε το να κουνάω δεξιά και αριστερά το βουρτσάκι μπας και χρησιμοποιήσω λίγο παραπάνω!



Έχετε δοκιμάσει κανένα προϊόν από τη σειρά vitamin c της The Body Shop;;;
Είμαι περίεργη να μάθω και τις δικές σας εντυπώσεις από αυτή τη σειρά.


τα λέμε σύντομα...





2 σχόλια:

  1. to proion apo Avene pws to xrisimopoieis? giati to exw edw kai kairo kai kathete... filakia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/10/comparisonfacial-waters.html
      des auto.
      apo ekei kai pera, kai meta tin apotrixwsi mporeis na to xrisimopoieis, kai se kapsimo, kai se erethismous, kata ti diarkeia atlhmatwn.
      mporeis kai na kaneis paper mask psekazontas auto!

      Διαγραφή