Τρίτη 21 Μαΐου 2013

REVIEW: Apivita body nourish


Πολυαγαπημένο μου αφρόλουτρο είναι της Apivita το αφρόλουτρο για ξηρές επιδερμίδες body nourish με αμύγδαλο και λεβάντα.
Ξεκινάω λοιπόν με τα προφανή.
Μου αρέσει η συγκεκριμένη συσκευασία, όπως και όλες της Apivita. Μίνιμαλ, απλές και κομψές. 
Το συγκεκριμένο περιέχει 200 ml προϊόντος.
Αποτελείται κατά 96% από φυσικά συστατικά.
Το ότι δεν έχει parabens και διάφορα άλλα "βλαβερά" συστατικά το γνωρίζετε. Δεν θα επεκταθώ σε αυτό.
Κάνει αρκετό αφρό, καθαρίζει σε βάθος, ενυδατώνει επαρκώς και το κυριότερο πλεονέκτημά του είναι ότι σε χαλαρώνει. Η μυρωδιά του είναι τόσο μαγική που σε ταξιδεύει και σε ηρεμεί. 
Δε χρειάζεται πολύ ποσότητα για να κάνει αφρό.
Όπως είδατε στα τελευταία μου empties το χρησιμοποίησα όλο, και όταν μου τελειώσουν τα άλλα αφρόλουτρα που έχω θα το αγοράσω ξανά σίγουρα.
Η τιμή του κυμαίνεται από 8 μέχρι 12 ευρώ.
Είναι το κατάλληλο προϊόν θεωρώ για να "κλείσετε" μια κουραστική μέρα. Η λεβάντα θα σας χαλαρώσει τόσο που θα κοιμηθείτε σαν πουλάκια.
Μια μικρή πολυτέλεια που δικαιούμαστε όλοι!
Δε συμφωνείτε;





8 σχόλια:

  1. prepei na murizei uperoxa!!den ixera oti eixe afroloutro me levanta!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ αφρόλουτρο και κρέμα σώματος με την ίδια μυρωδιά! Πανέμορφα!

      Διαγραφή
  2. Το άρωμα φαίνεται να είναι ωραίο. Έχω κι εγώ ένα από Apivita αλλά δε μ'ενθουσιάζει η μυρωδιά του δυστυχώς. Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είχε χρησιμοποιήσει μια φίλη μου και όντως έχει πολύ ωραίο άρωμα! αλλά εγω δεν το έχω αγοράσει.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααχ δεν το εχω δοκιμασει ποτε...φαινεται υπεροχο παντως! ισως να πρεπει να το δωσω μια ευκαιρια =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή