Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

July: samples i used


Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα αρκετά δείγματα. Αποφάσισα σιγά σιγά να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ τα δείγματα που έχω, γιατί στο τέλος καταλήγουν μόνο να πιάνουν χώρο. 



Ξεκινάω με δύο γαλακτώματα σώματος από Fresh Line. Το πρώτο είναι από τη σειρά Περσεφόνη και το δεύτερο από τη σειρά Ορφέας & Ευρυδίκη. Και τα δύο ενυδάτωσαν πολύ ωραία την επιδερμίδα μου και στέγνωσαν πολύ γρήγορα χωρίς να αφήσουν λιπαρότητα. Η μυρωδιά του πρώτου δε μου άρεσε ιδιαίτερα (γούστα είναι αυτά) αλλά του δεύτερου είναι καταπληκτική! Όπως και το πόσο διήρκεσε η μυρωδιά. Μπορεί και μία μέρα!


Συνεχίζω με ακόμη δύο προϊόντα σώματος. 


Αφρόλουτρο από την Palmolive με αργανέλαιο απ' το Μαρόκο και αμύγδαλο. Μου άρεσε και αυτό. Πόσα να πει κανείς για ένα αφρόλουτρο;


Επόμενο το καινούριο και πολύ γνωστό conditioner σώματος της Nivea.  Δεν με εντυπωσίασε. Η ενυδάτωση που μου πρόσφερε κράτησε μόνο για ελάχιστες ώρες(1-2).  Ίσως επειδή είχα αυτό για κανονικές επιδερμίδες και η δική μου είναι ξηρή. Πείτε μου στα σχόλια αν δοκιμάσατε το conditioner για ξηρές επιδερμίδες και πως σας φάνηκε.



Σαπουνάκι από Monoi Tiki Tahiti το οποίο έλαβα στο glowbox Ιουλίου. Ένα ωραίο σαπούνι χεριών. Δεν είναι κάτι που θα αγόραζα.



Επόμενο είναι ένα προϊόν περιποίησης προσώπου από Dr. Murad που έλαβα στο cherrybox Ιουνίου. Αυτό μου άρεσε πολύ. Από την πρώτη κιόλας χρήση καταλαβαίνεις ότι κάνει δουλειά. Πολύ καλό προϊόν με κάπως τσιμπημένη τιμή.



Τέλος, ένα ξεβαφτικό νυχιών από τη seventeen. Ήθελα πολύ να το δοκιμάσω, όμως δεν τα κατάφερα. Γιατί;
Δείτε και μόνοι σας.



Έσπασε το καπάκι. Δεν το έσπασα, αλλά "άνοιξε". Πράγμα που σημαίνει ότι εξατμίστηκε το προϊόν πριν προλάβω να το δοκιμάσω. 


Τα γαλακτώματα, το αφρόλουτρο και το conditioner ήταν στα 10 ml έκαστο.


Το ξεβαφτικό νυχιών ήταν στα 25 ml και η μάσκα-πήλινγκ προσώπου στα 10 ml. 


Όσο για το σαπουνάκι δε γνωρίζω γιατί δεν αναγραφόταν στη συσκευασία.


Αυτά λοιπόν από μένα. Κάτι σαν empties, αλλά σε samples edition.

Σας άρεσε η ιδέα;
Τα λέμε σύντομα...











7 σχόλια:

  1. Ναι μου άρεσε η ιδέα! Δοκιμάζεις δείγματα και δεν παίρνεις κάτι που υπάρχει περίπτωση να μην σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμένα το conditioner της nivea,μου άρεσε πολύ,και σήμερα κιόλας έκανα review,χαχα!!!!ναι,πολύ ωραία ιδέα,αν και είμαι λίγο σε δίλημμα σχετικά με τα δείγματα,μήπως είναι καλύτερα για να σε πείσουν να αγοράσεις το προιόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mpa...den pisteuw! Twra dokimazw ki alla gia na kanw akomi ena post me deigmata, kata pasa pithanotita ton Septembri!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post! Κι εμένα μου αρέσει πολύ το δεύτερο γαλάκτωμα από Fresh Line!

    ΑπάντησηΔιαγραφή