Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

TAG: This, that or else beauty tag


1.Sephora ή Hondos center;


Όταν θέλω κάποιο high end προϊόν προτιμώ Sephora. Άσε που έχουν too faced, urban decay, benefit και κάποια sleek. Όμως επειδή σε drugstore η ποικιλία του Hondos Center είναι τεράστια, δηλώνω πως μου αρέσουν και τα δύο για διαφορετικούς λόγους!


2.Too faced ή Benefit;


Too faced!


3.Radiant,Erre Due ή Seventeen;


Radiant!


4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;


 Both!


5.Body butter ή Body lotion;


Body Butter, γιατί έχω ξηρό δέρμα.


6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;


Κρεμοσάπουνο. Δε θα έλεγα όμως όχι και σε ένα καλό σαπούνι!


7.Νύχια μακριά ή κοντά;


Ούτε τα πολύ μακριά, ούτε τα πολύ κοντά.


8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;


Για ρούχα και παπούτσια βόλτα στα μαγαζιά.
Για καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης και τα δύο.


9.Μονές σκιές ή παλέτες;


Παλέτες!


10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;


Το ίδιο μου κάνει. Για μένα μετράει το κούρεμα και η υγεία των μαλλιών.


11.YSL,Dior ή Estee Lauder;


Dior.


12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;


Έχω δοκιμάσει μόνο τα δύο πρώτα. Όσο περνάει ο καιρός προτιμώ τα 10-15 ευρώ που θα έδινα για ένα κουτί να τα ξοδεύω σε κάτι που επιλέγω εγώ. Αλλά σίγουρα θα ξαναπάρω μία φορά το cherrybox πιστεύω.


13.Υγρό ή gel eyeliner;


Όσο κι αν μου αρέσει το gel, θα πω υγρό, γιατί είναι πιο γρήγορο και πιο εύκολο.


14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;


Ηλεκτρική!


15.Σφουγγάρι ή λούφα;


Λούφα! Προτιμώ τα φυσικά προϊόντα, και μου αρέσει η απολέπιση που κάνει.


16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;


Στο ενδιάμεσο.


17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;


Σκουλαρίκια.


18.Ματ ή shimmery σκιές;


Both. Αναλόγως το μακιγιάζ.


19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;


Ηλιοθεραπεία, παρέα με αντηλιακό και περιοδικό/βιβλίο και καλή παρέα.


20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;


Σε γενικές γραμμές σπίτι.


21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;


Έχω ήδη ένα εδώ και.....επτάμιση χρόνια και σίγουρα κάποια στιγμή θα κάνω κι άλλο.


22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;


Όχι. Παλαιότερα ήθελα, αλλά τώρα είμαι 99% σίγουρη πως δεν θα κάνω στο μέλλον.


23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;


Τώρα πραγματικά πρέπει να απαντήσω;
Ο τίτλος του blog μου δε σας λέει κάτι;
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ!


24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;


Δεν με πειράζει να το διαλέξει μόνος του, αρκεί να ξέρει το γούστο μου.Αν δεν ξέρει καλά το γούστο μου, πάλι δε με πειράζει αρκεί να βάλει κάρτα αλλαγής!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!


25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;


Κάποια πράγματα μου αρέσει να τα κάνω μόνη μου, και κάποια πράγματα/υπηρεσίες μου αρέσει να μου τις παρέχουν. Σε ποιον δεν αρέσει να ασχολούνται μαζί του;





Ευχαριστώ πολύ τη Λυγερή που μου έκανε tag και με τη σειρά μου κάνω tag στις:

Σε όλες όσες θέλουν να το κάνουν και δεν το έχουν κάνει ήδη!!!!
Πάντα κάνω tag συγκεκριμένα blogs/άτομα, οπότε για μια φορά είπα να πρωτοτυπήσω!!!


Τα λέμε σύντομα...

8 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο σε όλες μας αρέσει να μας περιποιούνται ακόμα κι αν δεν γίνεται πάντα! Πολύ καλές απαντήσεις, φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες απαντήσεις!! Σωστό αυτό με την κάρτα αλλαγής! Έτσι κι αλλιώς η κίνηση μετράει οπότε γιατί να μην το αλλάξουμε αν δεν μας αρέσει!; χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιες απαντησεις , συμφωνω με μερικες χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχα αρκεί να έχει κάρτα αλλαγής λέει! Τέλειο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή