Τρίτη 1 Απριλίου 2014

HAUL / makeup no buy update


Λίγα πραγματάκια αγόρασα μέσα στους τελευταίους 2 μήνες.
Ακούγοντας τα καλύτερα για το ροζ ξεβαφτικό νυχιών της dalon, λογικό είναι να θέλω να το έχω. Πήγα, το πήρα, κι ανυπομονώ να το δοκιμάσω.
Ψάχνοντας ένα καλό top coat, ούσα λίγο φοβισμένη για το seche vite λόγω κάποιων συστατικών του, κατέληξα στο out the door της inm. Για πολλούς έχουν πολλά κοινά, οπότε είπα να του δώσω μια ευκαιρία.


Εφόσον το μολύβι χειλιών no 910 της the sun cosmetics με εντυπωσίασε και κοντεύει να τελειώσει, έσπευσα να αγοράσω άλλο ένα. Δεν έμεινα σε ένα μόνο όπως βλέπετε, και πήρα άλλα 3 μολύβια για τα μάτια αυτή τη φορά. Ένα καφέ/γκρι(1109), ένα καφέ(569) κι ένα μπλε(1117). Στο ίδιο σταντ βρήκα και το μολύβι φρυδιών της bellaoggi οπότε το πήρα κι αυτό, μιας και δεν έχω δοκιμάσει κάποιο μολύβι για τα φρύδια μέχρι τώρα. Τέλος, είπα να δοκιμάσω και το kohl pencil σε μαύρο χρώμα της oriflame.

από αριστερά bellaoggi φρυδιών, 1109, 569, 1117, kohl, 910, liquid ink(θα το δείτε παρακάτω) με φλας

από πάνω bellaoggi φρυδιών, 1109, 569, 1117, kohl, 910, liquid ink(θα το δείτε παρακάτω) χωρίς φλας



Μετά την ανάρτηση της Irene, ως eyeliner lover έψαξα και βρήκα τελικά το υγρό αδιάβροχο eyeliner της essence.


Δεν θα μπορούσε να είναι μια ανάρτηση για αγορές χωρίς βερνίκια νυχιών. Από Essie προτίμησα το luxedo και το using my maiden name.




Τέλος, ένα ακόμη βερνίκι νυχιών, από τη flormar αυτή τη φορά το νούμερο 305.






Αισίως έκλεισα 5 μήνες σε makeup no buy περίοδο. 
Ο πρώτος μήνας πήγε καλά, οι 2 επόμενοι συμπαθητικά, αλλά νομίζω έκανα μεγάλη πρόοδο συνολικά κοιτώντας τους 5 τελευταίους μήνες.
Ήδη "ελέγχω" καλύτερα το τί αγοράζω, οπότε με "βγάζω" από αυτή τη δοκιμασία. Πάντως σας συμβουλεύω να δοκιμάσετε κι εσείς κάτι τέτοιο. Θα εκτιμάτε τα πράγματα και τα υλικά αγαθά γενικότερα με διαφορετικό τρόπο. Και δεν είναι ότι με "βγάζω" από αυτή τη διαδικασία, αλλά θεωρώ πλέον ότι έχω μπει για τα καλά στη νοοτροπία της, οπότε θα συνεχίσω να σκέφτομαι όπως σκεφτόμουν το τελευταίο 5μηνο για τα beauty products. Με αυτόν τον τρόπο, κατάφερα να με κάνω να έχω το makeup no buy σκεπτικό μόνιμα στο μυαλό. Οπότε θα εξακολουθώ να είμαι, χωρίς να θεωρώ ότι είμαι.  




Τα λέμε σύντομα...

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες αγορές!!Το eyeliner το έχω και είναι πολύ καλό!Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγειάααααααα!!
    Τέλειο το λιλά βερνίκι essie!!Εχω το she's picture perfect που του μοιάζει!! :)
    Να μου πεις εντυπώσεις για το ασετόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται θα γράψω εντυπώσεις για το dalon!
      Όσο για το βερνίκι, τι να πω? Αγαπώ τα λιλά!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το λιλά βερνίκι! Εύχομαι να σου αρέσει κ έσενα το eyeliner κούκλα! Φιλία! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ!
      Μπορεί να είναι το ΠΙΟ μαύρο που έχω δοκιμάσει!

      Διαγραφή
  4. πραγματικα πρεπει να το κανω και γω αυτο..τον τελευταιο καιρο εχω αφηνιασει με τις αγορες καλλυντικων...μπραβο που το καταφερνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το! Είναι πιο εύκολο απ' ότι ακούγεται. Αρκεί να αντέξεις τον πρώτο μήνα!!!

      Διαγραφή