Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

REVIEW: Korres milk proteins μαντηλάκια καθαρισμού και ντεμακιγιάζ

Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα προϊόν, που χρησιμοποιώ σπάνια. Σκεφτείτε πως στα 2+ χρόνια ύπαρξης του blog αυτού, μόνο μία φορά σας έχω γράψει review για μαντηλάκια καθαρισμού και ντεμακιγιάζ προσώπου, και μάλιστα για τα αγαπημένα μου. Δυστυχώς εκείνα δεν κυκλοφορούν πλέον, οπότε σε μια σχετικά πρόσφατη παραγγελία μου από φαρμακείο, έβαλα στο καλάθι μου και τα μαντηλάκια αυτά του Κορρέ.
Πρόκειται για τα μαντηλάκια καθαρισμού και ντεμακιγιάζ για πρόσωπο και μάτια, για όλους τους τύπους δέρματος με πρωτεΐνες γάλακτος. Η συσκευασία περιέχει 25 τεμάχια και κοστίζουν 6 ευρώ. Αυτό φυσικά εξαρτάται κι από το μέρος από το οποίο θα τα αγοράσετε.




Η συσκευασία μου αρέσει πολύ. Μίνιμαλ και semi mat. Φυσικά, δεν έχουν parabens, mineral oil, silicone, propylene glycol, ethanolamines.Περιέχουν πρωτεΐνες γάλακτος, έλαια jojoba, macadamia και καλαμποκιού. Είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένα. Τέλος, στη συσκευασία αναγράφεται πως θρέφουν κι ενυδατώνουν την επιδερμίδα. 




Ένα πράγμα που σίγουρα μου άρεσε κι εκτίμησα είναι πως αναγράφεται η ημερομηνία λήξης τους, πράγμα σπάνιο για προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης. 




Σίγουρα επίσης μου άρεσε η ανάγλυφη επιφάνειά τους. Προσφέρουν καλύτερο καθαρισμό από τα εντελώς επίπεδα μαντηλάκια, καθώς και μια ήπια απολέπιση.


αριστερά μη ανάγλυφη μεριά(πίσω μέρος), δεξιά ανάγλυφη μεριά(μπροστινό μέρος)


Η μυρωδιά τους είναι απολαυστική, και ταυτόχρονα διακριτική.
Οπότε, ανακεφαλαιώνοντας τα θετικά τους στοιχεία: μυρωδιά, συσκευασία, ποσότητα, αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης, ανάγλυφη επιφάνεια.
Να δούμε όμως και τα αρνητικά; Σίγουρα η τιμή τους. Φυσικά θα μου πεις έχουν καλά συστατικά, οπότε χαλάλι. Χμμμμ...Θα συμφωνούσα, αρκεί να ήταν αποτελεσματικά. Ή μάλλον, όχι αποτελεσματικά, αλλά τόσο αποτελεσματικά όσο θα ήθελα. Τι εννοώ; Για να αφαιρέσω ένα απλό μακιγιάζ χρησιμοποιώ 2 μαντηλάκια. Πράγμα που σημαίνει πως για κανονικό μακιγιάζ θα χρειαστείς σίγουρα 3 και πάλι, αν πάρεις ένα βαμβακάκι και τονωτική λοσιόν, ή bioderma, είμαι 99.9% σίγουρη ότι θα υπάρχουν υπολείμματα. Σίγουρα αυτό οφείλεται στο ότι δεν είναι επαρκώς εμποτισμένα. Και τί άλλο σημαίνει αυτό; Τρίψιμο. Θα χρειαστεί να ασκήσεις μεγαλύτερη πίεση στην επιδερμίδα σου και στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών, πράγμα το οποίο πιστεύω καμία δε θέλει. Γιατί; Γιατί πολύ απλά είναι μια περιοχή που χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα και όχι απότομες και κατά συνέπεια βλαβερές για την περιοχή κινήσεις. Επίσης, παρόλο που γράφει πως είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος, πιστεύω πως τα ευαίσθητα και ξηρά δέρματα, δεν θα τα ευχαριστηθούν. Να αναφέρω τέλος, πως σχεδόν κάθε φορά που τα χρησιμοποιώ προκαλούν ελαφριά ενόχληση και τσούξιμο στα μάτια.
Όπως καταλάβατε, δεν είναι ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά, και μάλιστα πιστεύω πως θα περάσει αρκετός καιρός για να αγοράσω ξανά μαντηλάκια για το ντεμακιγιάζ μου.


Ποια μέθοδο ντεμακιγιάζ προτιμάτε;



Τα λέμε σύντομα... 






p.s. Εφόσον δημοσίευσα τη συγκεκριμένη ανάρτηση συνειδητοποίησα ότι εκτός από τα pom pon, έχω κάνει ανάρτηση και για τα bioten. Οπότε όποια ενδιαφέρεται μπορεί να τη βρει εδώ!

6 σχόλια:

  1. Εχω σταματησει να χρησιμοποιω πια μαντηλακια γιατι ερεθιζαν το προσωπο μου.Αυτη τη περιοδο χρησιμοποιω το αισθησιακο λαδακι απο loreal το αγαπω απλα!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω κι αυτό. Ξέρεις αν έχει parabens?

      Διαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει διάφορα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ μέχρι να βρω αυτά που με βολεύουν. Βέβαια πλέον τα χρησιμοποιώ στα ταξίδια μου και τα βράδια που βιάζομαι!! Προτιμώ τα νεράκια καθαρισμού..
    Ωραίο ολοκληρομένο review πάντως!! :)


    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. K γω προτιμώ τα νεράκια καθαρισμού περισσότερο από κάθε άλλο τρόπο. Έτυχε να τα πάρω, και τα είχα για μήνες στο συρτάρι μου, οπότε επειδή μου τελείωσε το bioderma, είπα ευκαιρία να τα ανοίξω για να μην τα έχω και κάθονται!
      tHanks για τα καλά σου λόγια Κλεονίκη!

      Διαγραφή
  3. και γω εχω σταματησει εδω και χρονια να χρησιμοποιω μαντηλακια..και να σου την αληθεια καλα εκανα γιατι ειδα το δερμα μου να βλετιωνεται..τα συγκεκριμενα δεν τα εχω δοκιμασει αλλα ειχα δοκιμασει αυτα με το ροδι και δεν τρελαθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα νεράκια καθαρισμού θεωρώ είναι και πιο αποτελεσματικά, αλλά και πιο "γρήγορα" από τα μαντηλάκια. Πιο ήπια και πιο "φιλικά" για το δέρμα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή