Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

REVIEW: Apivita Propoline σαμπουάν για ευαίσθητο τριχωτό



Τα μαλλιά είναι ένα θέμα που πάντα με απασχολεί. Θέλω να είναι υγιή, απαλά, λεία και λαμπερά. Πράγμα το οποίο δεν είναι εύκολο, ειδικά όταν ταλαιπωρείς τα μαλλιά σου. Για χρόνια χρησιμοποιούσα μόνο φυτικά σαμπουάν. Lush godiva, apivita propoline με αμύγδαλο και μέλι, fresh line nectar είναι κάποια από αυτά. Και ύστερα αποφάσισα να δοκιμάσω σαμπουάν από καταστήματα με "ευρείας" προϊόντα. Πράγμα το οποίο δε μου βγήκε σε καλό. Sunsilk keratinology, elvive δράση αργινίνης, orzene μπύρας, garnier θρέψη και επανόρθωση, oriflame restore therapy, avon 360 nourishment with moroccan argan oil, aussie miracle moist, kyana herboria max, garnier goodbye damage. Κατά τους μήνες που χρησιμοποιούσα τα σαμπουάν αυτά, τα περισσότερα μου προκάλεσαν ξηροδερμία, ερεθισμό στο τριχωτό, κι άλλα έντονη φαγούρα. Οπότε έφτασα σε σημείο κάθε 15 μέρες σχεδόν να αγοράζω καινούριο σαμπουάν μιας και το "κεφάλι" μου δεν "άντεχε" τα περισσότερα. Κάποια στιγμή λοιπόν αποφάσισα να στραφώ για ακόμη μια φορά σε ένα φυτικό σαμπουάν για να βρω επιτέλους την υγειά μου. 
Έτσι αγόρασα το apivita propoline σαμπουάν για ευαίσθητο τριχωτό με λεβάντα και μέλι. Ήξερα μέσα μου ότι αυτό θα με "σώσει". Τις 2-3 πρώτες εβδομάδες το χρησιμοποιούσα σε κάθε λούσιμο. Από την πρώτη κιόλας χρήση, αυτό που αισθάνθηκα ήταν ανακούφιση! Με τη δεύτερη, τέρμα πια η φαγούρα και η ξηροδερμία και οποιοσδήποτε άλλος ερεθισμός. Διστακτικά μετά από τις 2-3 εβδομάδες ξαναχρησιμοποίησα ένα από τα σαμπουάν που είχα στο μπάνιο μου. Ευτυχώς καμία ενόχληση. Οπότε αυτό που κάνω τώρα είναι να το έχω στο μπάνιο μου και να το χρησιμοποιώ σα θεραπεία/φάρμακο/λύση έκτακτης ανάγκης! Όποτε ένα σαμπουάν που χρησιμοποιώ με "ενοχλεί", 1-2 φορές να χρησιμοποιήσω της apivita με λεβάντα και μέλι, και είμαι "περδίκι". 
Καθαρίζει απαλά τα μαλλιά, καταπραΰνει και ανακουφίζει το τριχωτό, έχει διακριτική κι ωραία μυρωδιά, μειώνει-εξαφανίζει τη φαγούρα και ενυδατώνει το τριχωτό. 
Είναι στα 250 ml και μπορείτε να το βρείτε από 6-11 ευρώ.

Το αγαπώ, είναι ο σωτήρας μου κι αν αντιμετωπίζετε τέτοια προβλήματα, ή θέλετε να έχετε ένα υγιές τριχωτό είμαι σίγουρη ότι δεν θα χάσετε αν το προτιμήσετε!




Τα λέμε σύντομα...

9 σχόλια:

  1. φαίνεται πολυ ωραια προιόν και ενδιαφέρον!
    Εχω σκοπό να δοκιμάσω σαμπουάν απο apivita ,
    οπότε θα το εχω υπόψιν μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά που δοκιμάζω σαμπουάν της apivita είμαι άκρως ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω ακριβώς το ίδιο θέμα, κανένα σαμπουάν από σούπερ μάρκετ δεν μου κάνει καλό, κι έτσι πάντα χρησιμοποιώ κάποιο για μια δυο φορές και μετά το αλλάζω για λίγο με κάποιο άλλο, φαρμακευτικό, ώστε να φύγει η ξηροδερμία. Λατρεύω το nectar από fresh line, το bc από schwarzkopf, το brilliance από wella και κάποια από phyto. Θα δοκιμάσω σίγουρα το συγκεκριμένο, κι έχω βάλει στο μάτι και κάποια στερεά σαμπουάν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τα προΐοντα της Apivita και από τα σαμπουάν έχω δοκιμάσει για την τριχόπτωση, θα το κοιτάξω και αυτό! Οσον αφορά τα ευρείας, χμμ ιδιαίτερο θέμα δεν έχω, άντε με μερικά Garnier ίσως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλήθεια; Εμένα είναι από τα μόνα που δε μου δημιουργούν πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο φαινεται!
    Αγαπω τα προιοντα apivita, παλιοτερα χρησιμοποιησα μονο σαμπουαν της συγκεκριμενης εταιρειας!

    Καλη Χρονια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή