Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

REVIEW: fiore domenica's soaps

Για τις δημιουργίες της Κυριακής σας μίλησα και στο παρελθόν. Είχα όμως υποσχεθεί ότι θα ακολουθήσει και ξεχωριστή ανάρτηση review. Πλέον χρησιμοποιώ σχεδόν 3 μήνες 3 από τα σαπούνια της και έχω καταλήξει στα συμπεράσματά μου. 



Η Κυριακή όπως είχα αναφέρει και παλαιότερα μου έστειλε κάποια σαπούνια της για μένα, και κάποια για μια τυχερή αναγνώστρια. Ελπίζω να άρεσαν στην Antonia P. (νικήτρια του διαγωνισμού) όσο άρεσαν και σε εμένα. 


Το σαπούνι απολέπισης με βούτυρο καρύδας είναι από τα αγαπημένα μου! Αρχικά σε ξενίζει λίγο η απολέπιση που κάνει, μιας και δεν έχει κόκκους αλλά ρύζι. Αυτό που το κάνει κατά τη γνώμη μου να διαφέρει από όσα άλλα απολεπιστικά σαπούνια κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι ότι αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος. Το ρύζι κάνει μασάζ! Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Σε χαλαρώνει και σε ξεκουράζει! Το αγαπώ. Εννοείται ότι ενυδατώνει και απαλύνει το δέρμα και μυρίζει διακριτικά. Θεωρώ είναι ιδανικό για όλες τις κοπέλες είτε τους αρέσει η "σκληρή" απολέπιση, είτε η απαλή. Ένα ακόμη πλεονέκτημά του είναι σίγουρα ότι δεν αφήνει εκείνη την αντιαισθητική λιπαρότητα-φιλμ στο δέρμα μετά την εφαρμογή του, χωρίς όμως να επηρεάζεται η ενυδατική του δράση. Απαλό, ενυδατωμένο, ξεκούραστο και λαμπερό δέρμα. Αυτά προσφέρει!
Για το επόμενο σαπούνι έχω πάλι να πω καλά λόγια. Πρόκειται για το σαπούνι με εκχύλισμα χαμομηλιού. Σίγουρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόσωπο και σώμα, αλλά εγώ το χρησιμοποίησα για τον καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής. Διακριτικό άρωμα χαμομηλιού που σου φέρνει σίγουρα αναμνήσεις και εικόνες από τα παιδικά σου χρόνια. Ενυδατώνει και καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει και χωρίς να ερεθίζει την περιοχή. Είναι κατάλληλο και για τις πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες. 


Για το τέλος σας άφησα το σαπούνι πήλινγκ προσώπου με ρόδι. Έχει την πιο τέλεια μυρωδιά ροδιού που έχω μυρίσει ποτέ! Φρέσκια και τονωτική. Το σαπούνι τα κάνει όλα και συμφέρει! Καθαρίζει, απολεπίζει, αφαιρεί το μακιγιάζ προσώπου και ματιών εύκολα και χαρίζει απαλή και λαμπερή επιδερμίδα. Είναι ιδανικό για όσες θέλουν ένα πολυχρηστικό προϊόν και φυσικά ιδανικό για ταξίδια, μιας και μόνο με αυτό και την αντηλιακή σας θα είστε έτοιμες για αναχώρηση!

Όλα με άφησαν άκρως ικανοποιημένη και είμαι σίγουρη πως μια δοκιμή θα πείσει κι εσάς. Δεν έχετε παρά να κάνετε μια επίσκεψη στο fiore domenica και θα σας πλημμυρίσουν οι μυρωδιές των σαπουνιών. Εγώ έχω ήδη βάλει στο μάτι το σαπούνι με το πράσινο μήλο και με white musk.



Είμαι σίγουρη πως το fiore domenica θα αφήσει και σε εσάς τις καλύτερες εντυπώσεις!  


Τα λέμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου