Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Summer love #5


Δεν θα μπορούσε να περάσει το καλοκαίρι χωρίς να διαβάσω κάποιο βιβλίο! Το έχω εξάλλου δηλώσει. Είναι αγαπημένη μου καλοκαιρινή συνήθεια!
2 βιβλία αυτή τη φορά, και τα 2 του Dan Brown, και τα 2 από τις εκδόσεις Λιβάνη.


Ψηφιακό Οχυρό, 485 σελίδες




Αρκτικός κύκλος, 644 σελίδες



Και τα δύο είναι μυθιστορήματα, περιπετειώδη, ανατρεπτικά, και άκρως ενδιαφέροντα. Ως άνθρωπος που έχει διαβάσει όλα τα βιβλία του Dan Brown, οφείλω να ομολογήσω πως κανένα από τα 2 δεν είναι από τα αγαπημένα μου. Είναι φυσικά πολύ ωραία βιβλία, αλλά αν έχεις ήδη διαβάσει τα άλλα, ή έστω κάποιο από τα άλλα σίγουρα θα εντοπίσεις διαφορά στο γράψιμό του και στην πλοκή. Ο Dan Brown έχει το χάρισμα, ταλέντο, διαστροφή, ή τέλος πάντων έχει κάτι που σε κάνει να θέλεις να φτάσεις στο τέλος και να δεις τί γίνεται, που καταλήγει η ιστορία. Τα συγκεκριμένα 2 βιβλία, το τονίζω, για μένα δεν είναι τα καλύτερά του. Από τα 2 σίγουρα βρήκα πιο ενδιαφέρον τον Αρκτικό Κύκλο. Το Ψηφιακό Οχυρό μου φάνηκε λίγο "απλό" για βιβλίο του Dan Brown. Κατά πάσα πιθανότητα αν το πρώτο βιβλίο του που διάβαζα ήταν αυτό, σίγουρα θα μου είχε αρέσει περισσότερο. Θα με συνέπαιρνε περισσότερο. Αλλά τί να κάνουμε; Πρώτον, ο χρόνος πίσω δε γυρνάει, και δεύτερον, γούστα είναι αυτά. 


Διαβάσατε κάτι ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα;
Ποιο βιβλίο σας συντροφεύει φέτος το καλοκαίρι;

  


Τα λέμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου