Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

REVIEW: Avon Anew Vitale


Με τη σειρά anew vitale γνωριστήκαμε εδώ και πολύ καιρό. Πρόκειται για μια σειρά της avon που προορίζεται για ηλικίες 25+ η οποία υπόσχεται καταπολέμηση των αποτελεσμάτων του συναισθηματικού και περιβαλλοντικού στρες.


Η σειρά αποτελείται από:
1. Gel cleanser (10$)
2. Day cream SPF 25 40.70 ευρώ (28$)
3. Night gel cream 42.70 ευρώ (28$)
4. Eye gel cream 28.50 ευρώ (26$)
5. Day lotion SPF 25 (28$)

Εγώ είχα το σύστημα περιποίησης 14 ημερών το οποίο περιλάμβανε όλα τα παραπάνω προϊόντα, εκτός από το πέμπτο. 
Το καθαριστικό προσώπου είναι εξαιρετικό. Παχύ, διάφανο gel το οποίο καθαρίζει σε βάθος το δέρμα. Αφαιρεί ακόμη και το μακιγιάζ και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται μεγάλη ποσότητα. Ακόμη και τα 50 μόλις ml που είχα μου κράτησαν για περισσότερες από 14 μέρες. 
Η κρέμα ημέρας δεν με εντυπωσίασε. Δεν ταίριαξε ιδιαίτερα καλά στο δικό μου δέρμα. Είναι αρκετά βαριά και αργεί να απορροφηθεί.
Η κρέμα νυχτός αντιθέτως ήταν εξαιρετική. Πλούσια υφή που απλώνεται σα χάδι στην επιδερμίδα και πραγματικά ξυπνάς το πρωί με πιο ξεκούραστη όψη.
Η κρέμα ματιών μου άρεσε γιατί ήταν σε μορφή gel και δρόσιζε την περιοχή. Αυτό που δε μου άρεσε είναι ότι μία στις 2 φορές έκανε τα μάτια μου να τσούζουν οπότε δεν θα την προτιμήσω ξανά. Αυτό βέβαια που μου άρεσε είναι ότι ενυδάτωνε ωραία την επιδερμίδα και δεν αργούσε να απορροφηθεί. Δεν είδα διαφορά στις λεπτές γραμμές, ούτε στην εμφάνιση των μαύρων κύκλων.
Όλη η σειρά, εκτός από την κρέμα ματιών, έχει εξαιρετική μυρωδιά. Υπέροχη! Μένει για λίγο στο δέρμα και χαίρεσαι να τη μυρίζεις. Εγώ τουλάχιστον κάθε φορά που χρησιμοποιούσα αυτά τα προϊόντα δεν χόρταινα τη μυρωδιά τους.
Γενικά πρόκειται για μια ωραία σειρά της avon. Αξίζει να τη δοκιμάσετε. Αν ρωτάτε εμένα, προτιμήστε το σετάκι αυτό με τα travel size προϊόντα, ή το καθαριστικό, ή την κρέμα νυχτός αν έχετε κανονική επιδερμίδα με τάσεις ξηρότητας. 
Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι η τιμή των προϊόντων. Φυσικά κατά καιρούς με διάφορες προσφορές που κάνει η avon σίγουρα θα τα βρείτε και σε πιο συμφέρουσες τιμές. 


Έχετε δοκιμάσει τη συγκεκριμένη σειρά;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από avon;


Τα λέμε σύντομα...



2 σχόλια:

  1. προσωπικά, δε με βόλεψε καθόλου η συγκεκριμένη σειρά από Avon, το δέρμα μου αντέδρασε άσχημα και η δερματολόγος στην ουσία μου είπε να τα πετάξω... αν θες διάβασε τι πέρασα: http://the-beauty-inside-us.blogspot.gr/2015/09/my-story.html
    η κρέμα ματιών με έτσουζε τόσο απίστευτα πολύ και στη βδομάδα τη σταμάτησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εμένα, από όλα αυτά τα προϊόντα, στο μόνο που αντέδρασε το πρόσωπό μου ήταν η κρέμα ματιών!

      Διαγραφή