Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

hair update!


Μέχρι τώρα, οποιαδήποτε ανάρτησή μου είχε να κάνει με μαλλιά, ήταν γεμάτη με προϊόντα που προορίζονται για ξηρά, ταλαιπωρημένα σχεδόν κατεστραμμένα μαλλιά. Μάσκες, λάδια πάντα για ενυδάτωση, θρέψη, απαλότητα. Έψαχνα το «μαγικό» εκείνο προϊόν που θα «έσβηνε» τη φθορά από τα μαλλιά μου και θα τα έκανε υγιή και λαμπερά. 14 χρόνια πριν ξεκίνησα με ανταύγιες ξανθές, οι αντάυγιες έγινα βαφή, η βαφή ντεκαπάζ,και μετά βαφή, όμπρε, κ.ο.κ. Δεν έχω μαλλιά που τιθασεύονται εύκολα, ούτε είμαι από τις τυχερές που αν δεν χρησιμοποιήσουν θερμότητα το αποτέλεσμα θα είναι όμορφο. Γεγονός που έρχεται να επιβαρύνει παραπάνω τα καημένα μου μαλλάκια. Είχα ξεχάσει βεβαίως πως τέτοιο «μαγικό» προϊόν δεν υπάρχει. Όχι για κάποιον που ταλαιπωρεί τόσο τα μαλλιά του. Οπότε έφάρμοσα την παλαιά, καλή, δοκιμασμένη συνταγή. ΚΟΥΡΕΥΤΗΚΑ. Με κεφαλαία, μιας και σας μιλάει ακόμη μια παθούσα. 15-20 πόντοι λιγότεροι σε μάκρος, αλλά αυτό που αντίκρισα στον καθρέφτη είχα χρόνια να το δω. Τα ΜΑΛΛΙΑ μου! Το φυσικό τους χρώμα! Το κούρεμα πέτυχε, δε λέω, αλλά ακόμα προσπαθώ να συνηθίσω αυτό που βλέπω στον καθρέφτη.
Το update λοιπόν αυτό το κάνω, μιας και από εδώ και πέρα δεν θα χρησιμοποιώ τα ίδια προϊόντα με πριν, απλούστατα γιατί τα μαλλιά μου δεν τα έχουν πια ανάγκη. Και είμαι χαρούμενη για αυτό.

Παρόλα αυτά, θα σας έχω κάποια χρήσιμα links για τα μέχρι τώρα αγαπημένα μου προϊόντα μαλλιών, αν και όσες με παρακολουθείτε καιρό σίγουρα ξέρετε πως αγαπημένο μου λαδάκι είναι το moroccanoil, αγαπημένη μάσκα η john frieda και αγαπημένα σαμπουάν της apivita.


apivita propoline shampoo με λεβάντα και μέλι
apivita propoline shampoo με αμύγδαλο και μέλι
kyana herboria max shampoo
oriflame hairX restore therapy shampoo
john frieda frizz ease miraculous recovery intensive masque
moroccanoil oil treatment


Τα λέμε σύντομα...

2 σχόλια: