Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

μικρός θησαυρός #5

Μία από τις αγαπημένες μου σειρές αυτού του blog είναι αυτή. Αναρτήσεις που σου γράφω για μικρά διαμαντάκια, άγνωστα στο πολύ κοινό, που όμως κατά τη γνώμη μου αξίζουν και με το παραπάνω την προσοχή σου.



Για σήμερα έχω να σου γνωρίσω πάλι ένα ελληνικό προϊόν. OptoFresh relax masks της Intermed. Είναι μάσκες ματιών για κουρασμένα μάτια, κατάλληλες για μαύρους κύκλους και σακούλες. Είναι δερματολογικά ελεγμένο προϊόν χωρίς parabens. Εμπεριέχουν 6 εκχυλίσματα βοτάνων, υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη Ε. Έχουν κλινικά δοκιμασμένα δραστικά συστατικά. 
Εγώ τις έχω μόνιμα μέσα στο ψυγείο και όταν αισθάνομαι τα μάτια μου κουρασμένα, παίρνω μία και την φοράω για 10-15 λεπτά. Δροσίζει, τονώνει και ξεκουράζει τα μάτια. Μου αρέσει να τις χρησιμοποιώ όλο το χρόνο, αλλά το καλοκαίρι τις καταευχαριστιέμαι. Δεν θα σου πω ότι παρατήρησα κάποια σημαντική διαφορά στο θέμα των μαύρων κύκλων, μιας και δεν τις χρησιμοποιώ συχνά. Πιστεύω πως για να παρατηρήσεις διαφορά πάνω σε αυτό θα πρέπει να τις χρησιμοποιείς συστηματικά. 
Η συσκευασία περιέχει 10 μάσκες και κοστίζει περίπου 5 ευρώ.

Έχεις καμιά πρόταση για μάσκα ματιών;

Τα λέμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου