Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

REVIEW: Pharmasept insect lotion

Επειδή τα κουνούπια είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ κόσμο ειδικά τώρα το καλοκαίρι, σου έχω κάνει όχι 1, αλλά 2 συγκριτικές αναρτήσεις με αντικουνουπικά. Για χρόνια προτιμούσα το fleriana της power health, αλλά αγάπησα ένα άλλο μετά. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά.
Καθώς έψαχνα να βρω το review που έχω κάνει για το συγκεκριμένο λοιπόν προϊόν, συνειδητοποιώ ότι δεν το έχω κάνει και απορώ. Είναι δυνατόν τόσα χρόνια να μην σου έχω γράψει για το μοναδικό προϊόν που είναι απολύτως απαραίτητο για τα καλοκαίρια μου; Απαράδεκτη. Οπότε κάθομαι στον υπολογιστή γράφοντας αυτή την ανάρτηση μπας και "σώσω" και κανέναν άλλον εκτός από εμένα και τους δικούς μου.


Είναι ένα μικρό θαυματάκι από την ελληνική εταιρία pharmasept και είναι απωθητικό σπρέυ για κουνούπια(συμπεριλαμβανομένου και του κουνουπιού τίγρης) και σκνίπες. Είναι στα 100ml, έχει 4 φυσικά αιθέρια έλαια(σιτρονέλλα, ευκάλυπτος, λεβάντα, τεϊόδεντρο) και εκχυλίσματα χαμομηλιού,  aloe vera, αλλαντοϊνη και προβιταμίνη Β5. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παιδιά 2 ετών και πάνω και η προστασία του διαρκεί εώς 6 ώρες.
Δεν βγαίνω από το σπίτι χωρίς αυτό, μιας και όχι απλά προστατεύει από τσιμπήματα, αλλά ακόμη και αν σε τσιμπήσει κάτι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και μετά το τσίμπημα και καταπραΰνει τον ερεθισμό. Αυτό που το κάνει μοναδικό είναι η καταπληκτική μυρωδιά του. Μυρίζει σαν πούδρα και όλοι γύρω σου θέλουν να το δοκιμάσουν. Έχει τύχει να πάω σε γάμο σε κτήμα και να μου το ζητήσουν 10 άτομα μιας και την προηγούμενη τους το έδωσα να το χρησιμοποιήσουν και εντυπωσιάστηκαν με την αποτελεσματικότητα-μυρωδιά του. Αφού είμαι σίγουρη πως αν είχα μαζί μου καμιά εικοσαριά, θα τα είχα ξεπουλήσει. Για το τέλος να σου πω ότι κοστίζει 5-8 ευρώ, ανάλογα από που θα το αγοράσεις. Απλά να ξέρεις έχει 1 μειονέκτημα. Δεν το βρίσκεις εύκολα. Άμα όμως το βρεις, πάρε 5-6 να έχεις. Εγώ αυτό κάνω.


Τα λέμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου