Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

REVIEW: Pom Pon eyes and face wipes


KΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!
Τα αγαπημένα μου μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Είναι με ρετινόλη και με ευεργετικά συστατικά γάλακτος και τα συγκεκριμένα προορίζονται για ευαίσθητα δέρματα. Γράφουν όπως βλέπετε ότι έχουν και αντιγηραντική δράση. Έχω δοκιμάσει και από άλλες εταιρίες, αλλά για μένα αυτά είναι τα καλύτερα. Όχι μόνο αυτά στην πράσινη συσκευασία, αλλά και τα άλλα στη μοβ με τα λευκά συννεφάκια, και στην ροζ. Θεωρώ ότι η MEGA (ελληνική εταιρία) έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με αυτά τα μαντηλάκια καθαρισμού. Δεν τα χρησιμοποιώ καθημερινά για την αφαίρεση του μακιγιάζ γιατί δεν κάνει καλό στο δέρμα να τα χρησιμοποιούμε συνεχώς. Αφαιρούν το μακιγιάζ πολύ εύκολα και από το πρόσωπο και από τα μάτια. Και τη μάσκαρα και το eyeliner. Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι το ίδιο αποτελεσματικά με τις αδιάβροχες μάσκαρες, γιατί δεν τις χρησιμοποιώ. 





Η συσκευασία όπως βλέπετε περιέχει 20 μαντηλάκια. Έχουν επαρκή ποσότητα υγρού. Δεν είναι σχεδόν στεγνά, όπως κάποια άλλα.


Αυτή είναι η γνώμη μου. Είναι τα μόνα που αγοράζω τα τελευταία χρόνια, γιατί όσο δοκίμαζα από άλλες εταιρίες κανένα δεν με άφησε ικανοποιημένη κι έτσι σταμάτησα να ψάχνω κάτι καλύτερο από τη στιγμή που είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με αυτά. Ξέχασα να αναφέρω ότι έχουν μια ευχάριστη μυρωδιά και ότι δεν μου ερεθίζουν καθόλου τα μάτια, και φυσικά ούτε το πρόσωπο. 

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;

12 σχόλια:

  1. Τα αγαπω!!!Τα έχω πάρει και τα έχω ξαναπάρει.Όσες φορές και αν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο πάλι σε αυτά γυρνάω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ ΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ!ΚΑΙ ΚΟΡΡΕΣ ΚΑΙ GARNIER ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ...ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ!

      Διαγραφή
  2. Παρομοίως, τα λατρεύω, τα ροζ μου κάθονται καλύτερα, αλλά και τα μίνι ματιών είναι πολύ καλα! Τα βρίσκω 3+ πλέον, ελπίζω να βγει καμιά προσφορά σύντομα να στοκάρω... Αν ακούσετε κάτι πείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. den xerw pou akrivws meneis,alla edw pou menw edw, sta discount markets ta exei 2.70 peripou kai sta 3b 1.90 peripou!

      Διαγραφή
  3. και εγω αυτα χρησιμοποιω συνηθως αλλα το τελευταιο διαστημα καθαριζω το προσωπο μου με γαλακτωμα καθαρισμου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα χρησιμοποιούσα πριν χρόνια, όταν πρωτοξεκίνησα να κάνω τα πρώτα μου βήματα στο μακιγιάζ! Τώρα πια, λόγω ηλικίας(!!) ακόμα και όταν βαριέμαι ή είμαι πτώμα ακολουθώ πιστά όλη την διαδικασία ντεμακιγιάζ! Πάντως, όντως σώζουν σε καταστάσεις εκτάκτους ανάγκης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα χρησιμοποιούσα και έγω φανατικα μέχρι τον προηγούμενο μήνα που βρήκα σε προσφορά τα μαντηλάκια της Bioten και τα ερωτευτηκα. Είναι πολύ απαλά και δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να φύγει η μάσκαρα. Εσύ τα έχεις δοκιμάσει;

    http://zaninas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. den ta exw dokimasei, alla den exw akousei kamia gia na milaei gia tis bioten ta mantilakia gia euaisthito xiro derma. mporei na ta dokimasw kapoia stigmi! euxaristw gia tin protasi!

      Διαγραφή
  6. Και ποια από εμάς θα αρνήθει το γεγονός ότι έχει χρησιμοποιήσει αυτά τα μαντηλάκια?!? Εγώ βέβαια επειδή έχω ευαίσθητο πολύ ευαίσθητο πρόσωπο δεν μαρέσει η αίσθηση από το μαντιλάκι οπότε προτιμώ υγρό για τα μάτια και σαπούνι καθαρισμού για το πρόσωπο ( της avene συγκεκριμένα).
    http://ariadnizor.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή