Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Empties #9 (face)


Δε χορταίνω να διαβάζω αναρτήσεις για άδεια προϊόντα!
Οπότε όταν έρχεται και η δική μου ώρα να σας δείξω τα empties μου δεν μπορώ παρά να είμαι ενθουσιασμένη. Κλασικά πάλι μαζεύτηκαν πολλά στο beauty καλαθάκι μου, οπότε θεώρησα πως η καλύτερη λύση είναι να τα χωρίσω. Σήμερα λοιπόν θα δείτε τα face empties μου.


Το τζελ καθαρισμού προσώπου της bioten (150 ml) για ξηρές/ευαίσθητες επιδερμίδες δεν με εντυπωσίασε. Κάποιες φορές ήταν όντως αποτελεσματικό και κάποιες άλλες δεν καθάριζε όσο θα ήθελα. Τύχαιναν επίσης και φορές που ένιωθα ένα "τράβηγμα", πράγμα παράξενο μιας και προορίζεται για ξηρές επιδερμίδες. Είναι ένα προϊόν που ίσως αγόραζα ξανά, όμως όχι τους χειμερινούς μήνες.
Για το ideal soft νερό καθαρισμού προσώπου της L'Oreal (200 ml) δε θα σας κουράσω, μιας και ένα από τα επόμενα posts θα είναι σύγκριση των 3 "νερών" καθαρισμού που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.
Ένα προϊόν το οποίο έγινε πασίγνωστο μέσα από blogs και youtube είναι το beauty elixir της Caudalie. Παρόλο που είναι το δεύτερο που τελειώνω(30 ml την προηγούμενη φορά κι 100 ml τώρα) οφείλω να ομολογήσω πως δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει τις υποσχέσεις του. Κατά πάσα πιθανότητα θα σας κάνω ξεχωριστή ανάρτηση για το συγκεκριμένο.
Ένα προϊόν που έφτασε στα χέρια μου μέσω του glowbox είναι η face lift mask της that's better(50 ml). Θρεπτική, ενυδατική, συσφικτική. Μου άρεσε, την τελείωσα, αλλά δεν έκανε κάποια τρομερή διαφορά στην επιδερμίδα μου που να με κάνει να θέλω να τρέξω να την αγοράσω ξανά για να μην μείνω χωρίς αυτήν. Υπάρχουν κι άλλες μάσκες, κατά τη γνώμη μου, που προσφέρουν την ίδια ενυδάτωση και λάμψη, χωρίς να είναι τόσο ακριβές. Ίσως βέβαια, επειδή είναι face lift μάσκα, να μην είδα τρελή διαφορά στην επιδερμίδα μου γιατί προορίζεται για επιδερμίδες(ηλικιακά εννοώ) που έχουν ανάγκη από face lift.
 Για την κρέμα ματιών από τη σειρά nutriganics των The Body Shop σας έχω μιλήσει ήδη, οπότε μπορείτε να διαβάσετε την άποψή μου. Αν θέλετε μία κουβέντα μόνο, δεν είναι κάτι που με ικανοποίησε.
Επίσης και για τον ορό του Κορρέ με άγριο τριαντάφυλλο(16 ml) μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ, μιας και νομίζω σας έχω ζαλίσει με τη συγκεκριμένη σειρά.
Με την καταπραϋντική τονωτική λοσιόν της Oriflame με λεβάντα και μύρτιλο(150 ml) θυμήθηκα πόσο χρήσιμο προϊόν είναι το toner. Για χρόνια είχα σταματήσει να χρησιμοποιώ τονωτική λοσιόν. Όταν όμως ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τη συγκεκριμένη, συνειδητοποίησα πως είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο βήμα στην περιποίηση της επιδερμίδας. Η μυρωδιά του είναι μοναδική, και πραγματικά στεναχωρήθηκα όταν μου τελείωσε. 



Για το τέλος σας άφησα το λιγότερο ενδιαφέροντα πράγματα. 2 πακετάκια από 80 δίσκους βαμβακιού από την ιταλική εταιρία Sisma, 2 πακετάκια από τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της bioten για ξηρές/ευαίσθητες επιδερμίδες για τα οποία σας έχω γράψει ήδη τη γνώμη μου, και μια μάσκα εντατικής ενυδάτωσης προσώπου με μετάξι και ελαιόλαδο της fette dermasel  (15 ml). Μου κράτησε για 2 χρήσεις. Δεν με εντυπωσίασε. Παρόλο που μυρίζει εξαιρετικά, παρόλο που έχει πολύ κρεμώδη υφή, παρόλο που έχει παιχνιδιάρικο ροζ χρώμα, δεν ξεβγάζεται εύκολα. Αφήνει χρώμα. Πρέπει δηλαδή μετά να βάλετε σε ένα βαμβακάκι τονωτική λοσιόν και να περάσετε το πρόσωπό σας με αυτό για να είστε σίγουρη ότι δεν θα μείνουν υπολείμματα στην επιδερμίδα σας.






Ουφ... πάλι πολλά σας έγραψα. Προσπαθώ να είναι πιο σύντομες οι αναρτήσεις μου για να μη σας κουράζω, όμως είναι δύσκολο, μιας και θέλω να σας λέω όσο πιο πολλά μπορώ για το κάθε προϊόν. Αν έχετε καμιά απορία για κάποιο από αυτά, περιμένω τα σχόλιά σας, όπως και τις δικές σας εντυπώσεις για τα παραπάνω προϊόντα.



Τα λέμε σύντομα...

9 σχόλια:

  1. Τον ορό του Korre θέλω να τον δοκιμάσω..Πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Caudalie αρκετά ενδιαφέρον αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Κάνε post, ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ, θα κάνω! Δεν είναι κάτι που αξίζει πάντως. Για μένα τουλάχιστον.

      Διαγραφή
  3. Εμένα με έχουν βολέψει τα μαντηλάκια για τις φορές που θέλω να ξεβαφτώ γρήγορα ή δεν έχω βαρύ μακιγιάζ. Τσούξιμο ένιωσα και εγώ αλλά ήταν μια φάση που η επιδερμίδα μου ήταν πάρα πολύ ερεθισμένη. Τις υπόλοιπες φορές δεν έχω κανένα θέμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το νερακι της loreal καλουτσικο ειναι δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε! Τον ορο του κορρε θελω πολυ να δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι από τους ορούς που μου αρέσουν. Και μυρίζει πολύ πολύ ευχάριστα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή