Κυριακή 31 Μαΐου 2015

HAUL

Τον τελευταίο καιρό δεν ξέρω τί με έχει πιάσει, αλλά το έχω ρίξει στις αγορές. Εφόσον σας έδειξα τις αγορές μου από το pharmacy megastore, από το pharmavel, και διάφορα άλλα, για σήμερα σας έχω πάλι κάποια καινούρια προϊόντα που έφτασαν στα χέρια μου.


Από Jumbo πήρα ένα τσιμπιδάκι φρυδιών και μία ροδέλα με στρας νυχιών, πράγμα το οποίο σίγουρα έχετε καταλάβει, μιας και τα είδατε στα notd(chic with hint of blue)notd (korres lavender),  notd (pink again)




Από Αυστραλία έχω να σας δείξω τα velourlips της australis στις αποχρώσεις ho-chi-min και mali-boo και από trilogy ενυδατική κρέμα προσώπου.


Συνεχίζω με την μάσκα κολλαγόνου από medica 120


το nivea lip butter με blueberry


και με την πασίγνωστη lash princess masara από essence, plump no clump mascara και πινελάκι για eyeliner της ίδιας εταιρίας.


Για το τέλος σας άφησα ένα μολυβάκι φρυδιών της bellaoggi στην απόχρωση 01 blonde το οποίο αγοράζω για δεύτερη φορά.



Τί αγορές κάνατε πρόσφατα;
Για ποιο/α προϊόντα θέλετε να δείτε review;



Τα λέμε σύντομα...

16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες αγορες .. Να τα χαρείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές δημιουργίες με τα καινούρια αποκτήματα! Και με γεια σου όλα τα υπόλοιπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ευχή Κοραλλία μου... δημιουργώ...χαχαχααχ
      όσο μπορώ!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου κοπέλα μου, καλοφόρετα!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες αγορές, να τα χαρείς όλα! Θέλω να δοκιμάσω και τις 2 μάσκαρες από Essence και ειδικά την αριστερή! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προς το παρόν έχω δοκιμάσει τη lash princess κι έχω μείνει άφωνη!

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου :)
    Η lash princess masara είναι όντως τόσο καλή όσο λένε; Λέω να την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου! :) Την lash princess την έχω πάρει και εγώ εδω και λίγο καιρό αλλα δεν την έχω ανοιξει ακόμη...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ καλή. Με το που θα αρχίσεις να τη χρησιμοποιείς, θα την αγαπήσεις αν σου αρέσει το έντονο βλέμμα!

      Διαγραφή