Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

EMPTIES #28 (samples)

Παλαιότερα σου έγραφα κάθε μήνα για τα δείγματα που δοκίμαζα και είχα καλό feedback. Γράφοντάς σου τότε τόσο συχνά για αυτά είχα δοκιμάσει σχεδόν 50 δείγματα σε ένα χρόνο. Τον τελευταίο μήνα έβαλα σκοπό να τελειώσω όσα περισσότερα δείγματα μπορώ-κατά προτίμηση όλα όσα έχω. Σήμερα θα σου γράψω για 11 από αυτά.


+ LRP toleriane dermo-cleanser fluid 4ml
Έφτασε για 1 φορά και έκανε εξαιρετικό ντεμακιγιάζ και στο πρόσωπο και στα μάτια.
+ Bioderma hydrabio serum 5ml
Έφτασε σίγουρα για 5 χρήσεις και η ενυδάτωση που προσέφερε ήταν μοναδική. Αγόρασα ήδη το κανονικό μέγεθος όπως είδες.
+ Korres  αντηλιακή κρέμα προσώπου κόκκινο σταφύλι SPF50 1.5ml
Έφτασε για 2-3 χρήσεις και μου άρεσε γιατί δεν αφήνει λιπαρότητα και απορροφάται γρήγορα.
+ Uriage bariesun SPF50 3ml
Έφτασε για 3-4 χρήσεις και μου άρεσε γιατί δεν αφήνει λιπαρότητα και απορροφάται σχετικά γρήγορα.
- Lierac mesolift serum 2ml
Έφτασε για 2-3 χρήσεις και δε μου άρεσε ούτε η μυρωδιά του, ούτε η αίσθηση που άφηνε στο πρόσωπο.
- Mac pro eye makeup remover 6ml
Έφτασε για 3-4 χρήσεις και δε μου άρεσε γιατί δεν κάνει κάτι παραπάνω από άλλα αντίστοιχα προϊόντα που σίγουρα είναι και οικονομικότερα.
- Apivita suncare anti-wrinkle light texture SPF30 2ml
Έφτασε για 2-3 χρήσεις και δε μου άρεσε γιατί αφήνει λιπαρότητα και δεν απορροφάται γρήγορα παρόλο που έχει light texture.
- Curaprox candy lover toothpaste 10 ml
Έφτασε για πολλές φυσικά χρήσεις μιας και δεν είναι ακριβώς δείγμα. Τις αγαπώ αυτές τις οδοντόκρεμες. Ο μόνος λόγος που βάζω - κι όχι + είνια γιατί η συγκεκριμένη γεύση δεν είναι η αγαπημένη μου και δε θα την αγοράσω.
-  Vichy slow age daily care 1.5ml
Έφτασε για 2-3 χρήσεις. Παλαιότερα που το ξαναδοκίμασα μου άρεσε. Αυτή τη φορά όχι τόσο και μάλιστα μύριζε περίεργα και διαφορετικά από την προηγούμενη φορά, παρόλο που δεν είχε λήξει. 
- Juliette Armand elements 03 2ml
Έφτασε για 2-3 χρήσεις. Καλή, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο όπως σου έχω γράψει στο παρελθόν. Για ηλικίες 25+ και αφυδατωμένες επιδερμίδες πιστεύω θα είναι ιδανική.
- Olivellenic organics βιολογική, αναζωογονητική&ενυδατική κρέμα ημέρας 3ml
Έφτασε για 3-4 χρήσεις και δε μου άρεσε γιατί παρόλο που γράφει ότι έχει αντηλιακά φίλτρα, δεν αναγράφεται η προστασία που προσφέρει. Επίσης, δεν τρελάθηκα με τη μυρωδιά. Η ενυδάτωση όμως που προσέφερε ήταν καλή.


Τί δείγματα τελείωσες τελευταία;


Τα λέμε σύντομα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου