Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

EMPTIES #31

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ η ίδια αναρωτιέμαι για το πόσο γρήγορα γεμίζει η σακούλα των empties μου. Γιατί για ακόμη μία φορά στη σημερινή ανάρτηση θα δεις πολλά προϊόντα.
Ξεκινάω από τα αριστερά.


Korres πράσινο τσάι γαλάκτωμα σώματος 200ml Αν σου αρέσει η μέντα να το αγοράσεις! Έχει ωραιότατη μυρωδιά που διαρκεί και ενυδατώνει το δέρμα υπέροχα. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά, αλλά πιθανότατα να δοκιμάσω άλλη μυρωδιά, έτσι για ποικιλία.
Euthalia physis 100% natural hydrating cleanser for face and eyes 150 ml Υπέροχο προϊόν, φυσικό, ελληνικό, με ήπια μυρωδιά κι άκρως αποτελεσματικό. Θα διαβάσεις το review μου για το συγκεκριμένο εδώ.
Apivita suncare face&body SPF30 150 ml Το αγοράζω χρόνια τώρα και δεν φαντάζομαι καλοκαίρι χωρίς αυτό. Σου έγραψα review για το συγκεκριμένο 7 χρόνια πριν, και η γνώμη μου παραμένει η ίδια.
Aeolis intense hydration face cream 50 ml Πρόσφατα έκανα review και για τη συγκεκριμένη κρέμα προσώπου. Να την προτιμήσεις αν θες σούπερ ενυδάτωση!
Frezyderm anti thermal water mist face-body 300 ml Είναι από τα λίγα προϊόντα που χάρηκα πραγματικά που τελείωσε. Δε μου άρεσε καθόλου μιας και είχε περίεργη μυρωδιά και ενοχλούσε τα μάτια μου. Στα υπέρ του βεβαίως είναι ο καταπληκτικός ψεκαστήρας του που πραγματικά έχει αποτέλεσμα mist και η τεράστια ποσότητά του. Συγκριτικό post με διάφορα water mists μπορείς να διαβάσεις εδώ.
Korres μελισσόχορτο μίγμα βοτάνων για όλα τα τσιμπήματα 10 ml Αυτό δεν το τελείωσα μιας και είναι απογοητευτικό προϊόν. Πρέπει να σου μίλησα και παλαιότερα για αυτό. Το μόνο που θα σου γράψω είναι ότι δεν μου αρέσει η σύστασή του μιας και είναι σα ζελέ και εδώ και χρόνια προτιμώ και αγοράζω το crilen after nip.
Bentholia σαμπουάν κατά της πιτυρίδας 300 ml Μου άρεσε η τιμή του, η μυρωδιά του, η αποτελεσματικότητά του. Να τονίσω βεβαίως ότι εγώ το πήρα λόγω ξηροδερμίας, κι όχι πιτυρίδας και με βόλεψε πολύ, μιας και είναι κατάλληλο και για τέτοιες περιπτώσεις.
Bio oil 125+25 ml Χάρηκα που τελείωσαν και οι 2 συσκευασίες, δεν θα το αγοράσω ξανά και το γιατί θα το διαβάσεις εδώ.
Genera hair repair balsamo conditioner latte di cocco 500 ml Δε χάρηκα καθόλου που τελείωσε και μακάρι να το βρω ξανά. Δες αναλυτικό post εδώ.
Pharmasept insect lotion 100 ml Το αγάπησα από την πρώτη κιόλας χρήση, σου έγραψα για αυτό,  είναι το μόνο που παίρνω εδώ και χρόνια, δεν υπάρχει άνθρωπος στον οποίο το έδωσα και δεν πήγε να το αγοράσει και πραγματικά ήταν μαχαιριά στην καρδιά όταν μετά από επικοινωνία με την εταιρία έμαθα ότι καταργήθηκε.
Shiseido sun protection spray oil free face/body/hair SPF15 150ml Αδιάφορο θα το χαρακτηρίσω σαν προϊόν. Δεν θα το αγοράσω ξανά. Πέρα από το ότι είναι βολικό γιατί είναι 3 σε 1 για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα, δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο που να δικαιολογεί την τιμή του.


Frezyderm prevenstria body cream 5mlx2 Μου άρεσε μπορώ να πω. Το κάθε δείγμα μου έφτασε για μία χρήση. Δεν αγόρασα παρόλα αυτά την κανονική συσκευασία μιας και για 1 μήνα χρήσης για 2 φορές τη μέρα θα χρειαζόμουν 2 σωληνάρια και η τιμή της δεν είναι χαμηλή. 
Curaprox be you explorer 10ml & black is white 8ml Και οι 2 οι οδοντόκρεμες μου άρεσαν και σίγουρα είναι μια εταιρία που αξίζει να δοκιμάσεις. Οι δε οδοντόβουρτσές τους είναι οι αγαπημένες μου.
Japonesque eyelash adhesive 1ml Η καλύτερη ever κόλα για βλεφαρίδες. Δεν θα σου πω ότι τη βρίσκω εύκολα, αλλά πραγματικά είναι η αγαπημένη μου και δεν την αλλάζω.
AG ampoules lifting serum 2ml, snake serum 2mlx2 Ωραίες, αλλά δεν είδα και κανένα συγκλονιστικό αποτέλεσμα.
Panthenol plus night miracle 2ml Ομοίως και για αυτήν.
Arcaya energy active 2ml Αυτή μου άρεσε πιο πολύ από όλες. Αν και με τις αμπούλες δεν βλέπω και κάτι το ιδιαίτερο σαν αποτέλεσμα, η συγκεκριμένη ήταν διαφορετική από τις άλλες και σίγουρα θα προτιμήσω στο μέλλον arcaya.

Αν έφτασες μέχρι εδώ και δεν σε κούρασε το λίγο μακρύ post μου, σε ευχαριστώ!



Τα λέμε σύντομα... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου