Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

MAC mac red dupe!


Η MAC φημίζεται για τα πολύ ωραία κόκκινα κραγιόν της, όπως ξέρετε οι περισσότερες! Τα πιο γνωστά είναι το russian red και το ruby woo. Προσωπικά δεν έχω(ακόμη) κανένα από τα δύο, όμως έχω το MAC RED, το οποίο είναι ένα καθαρό κόκκινο. Πρόσφατα σας έδειξα ένα μολύβι χειλιών που αγόρασα και όπως θα δείτε κι εσείς παρακάτω είναι κατά 95% ίδια. Πρόκειται για το wonder colour lip liner στην απόχρωση real red από Oriflame.









πάνω MAC RED, κάτω real red


αριστερά MAC RED, δεξιά real red




Στην αριστερή μεριά(άνω και κάτω χείλος) φοράω το real red από Oriflame και στη δεξιά(άνω και κάτω) το MAC RED. Όπως βλέπετε κι εσείς, και στα swatches αλλά και στα χείλη μου, σαν απόχρωση είναι η ίδια. Η μόνη διαφορά που βρήκα εγώ, και που φαίνεται και στις παραπάνω φωτογραφίες, είναι πως το MAC RED είναι πιο γυαλιστερό, ενώ το real red της oriflame είναι πιο ματ. Και τα δύο έχουν πολύ καλή διάρκεια. Η τιμή του real red είναι 11 ευρώ και του MAC RED στα 18 ευρώ. Επομένως, αν το συγκεκριμένο χρώμα σας αρέσει και θα θέλατε να έχετε το MAC RED στη συλλογή σας, αλλά η τιμή του σας φαίνεται υψηλή ή απαγορευτική, μπορείτε να δοκιμάσετε το real red wonder colour lip liner της oriflame το οποίο είναι κατά 7 ευρώ φθηνότερο από το κραγιόν της MAC και το οποίο σίγουρα θα μπορέσετε να βρείτε φθηνότερο σε μία από τις συχνές προσφορές της oriflame.



Τα λέμε σύντομα...

10 σχόλια:

  1. Εχω ολα τα κοκκινα κραγιον της μακ, και αυτο εχει το πιο πολυ μπλε μεσα που το κανει ιδανικο ακομα και για πρωι, επισης μου θυμιζει γιορτες για καποιο λογο! Πολυ ωραιο το review σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ γω θεωρώ πως είναι από τα πιο καθαρά και ωραία κόκκινα. Και δεν ξηραίνει ιδιαίτερα τα χείλη, όπως έχω ακούσει ότι πολλές λένε για τα άλλα δύο. Εσύ τί λες? Άσε που θεωρώ πως η συγκεκριμένη απόχρωση ταιριάζει στις πιο πολλές επιδερμίδες!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξηραινει οντως γιατι ειναι satin αλλα δεν εχει και τη διάρκεια των αλλων και δεν φευγει ομοιομορφα αφηνει το λεγομενο δαχτυλιδι γυρω γυρω αν δεν προσεξω...εγω παλι νομιζω οτι επειδη εχει πολυ μπλε δεν ταιριαζει σε ολες.

      Διαγραφή
    3. Δεν πρόσεξα αυτό για το δαχτυλίδι που λες. Ίσως όμως δεν το φόρεσα πάρα πολλές ώρες.

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται σαν να φοράς 1 κραγιόν στα χείλη σου! Είναι πραγματικά σαν το ίδιο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι. κ εμένα μου έκανε πού μεγάλη εντύπωση, γι' αυτό είπα να σας το δείξω!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο dupe!! Είναι ακριβως το ιδιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όμως! Ειδικά αν τα δεις από κοντά κι όχι σε φωτογραφία!

      Διαγραφή
  4. Οντως τελειο dupe , ειναι ιδιο..αν και μου αρεσει οπως τα βλεπω λιγο παραπανω αυτο της oriflame γιατι δεν γυαλιζει τοσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή