Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Winter teal eye...




Θα το τολμούσατε;
Μια μέρα(νύχτα για την ακρίβεια) ενώ ετοιμαζόμουν να βγω, κι επειδή λίγες ώρες πριν παρέλαβα την παραγγελία μου από Avon στην οποία υπήρχε μία τιρκουάζ μάσκαρα, είπα να τολμήσω λίγο παραπάνω στο μακιγιάζ μου. ΕΠΡΕΠΕ να χρησιμοποιήσω την καινούρια μου μάσκαρα! Κι έτσι, κατέληξα στο συγκεκριμένο eyelook!


Μπορεί η μάσκαρα να μην έδινε τόσο έντονο αποτέλεσμα όσο θα ήθελα, όμως το συνολικό αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ!


Τα λέμε σύντομα...

p.s. Έχετε καμιά πρόταση για χρωματιστή μάσκαρα;;;


14 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!!!Καλοφόρετη η μασκαρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Λυγερή μου!
      Αν και η μάσκαρα δεν με τρέλανε, το μακιγιαζ του ματιού με ξετρέλανε!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ εντυπωσιακό και σιιιγουρα τολμηρό! μπράβο σου!! Εγώ το πιο extreme που έχω δοκιμάσει είναι η burgundy σκιά....το ξέρω ζω στα άκρα!! Χαχαχα
    Τέλειο μακιγιάζ πάντως!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω τολμήσει τέτοιο χρώμα στα μάτια αλλά τώρα βλέπω πόσο υπέροχο φαίνεται!
    Μου άρεσε πολύ η σκιά, δοκίμασέ το και με μαύρη μάσκαρα αφού αυτή δεν σου έκανε τόσο εντύπωση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικό!
    Εμένα μου αρέσει και ίσως το τολμούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ εντυπωσιακο οντως, δεν ξερω αν θα το τολμουσα νομιζω πως δεν μου παει κιολλας το χρωμα χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα και δένει άψογα με το χρώμα των ματιών σου! Μακάρι να ήμουν και εγώ λίγο πιο τολμηρή και να δοκίμαζα κάτι τέτοιο, ίσως κάποια στιγμή να το κάνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω αυτό το χρώμα! Τέλεια η μάσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο το χρώμα της είναι τέλειο προς το παρόν, κι όχι το αποτέλεσμα που δίνει!
      Θα περιμένω βεβαίως να δω τι αποτέλεσμα θα δίνει όταν στεγνώωσει λίγο!

      Διαγραφή