Σάββατο 4 Απριλίου 2015

EMPTIES #16 (hair)

Ακόμη μία ανάρτηση με άδεια προϊόντα σας έχω για σήμερα. Κι επειδή η σακούλα με τα empties μου είναι γεμάτη, σήμερα θα σας δείξω μόνο ποια προϊόντα μαλλιών χρησιμοποίησα μέχρι την τελευταία τους σταγόνα. 


Προϊόν: Garnier Fructis Goodbye damage shampoo, 400 ml
Τί μου άρεσε: Η μυρωδιά, η ενυδάτωση και η απαλότητα που χάριζε.
Τί δεν μου άρεσε: Δεν "εμπόδισε" τη φθορά όπως υπόσχεται.
Θα το αγόραζα ξανά;Ίσως.

Προϊόν: Garnier Fructis blond booster conditioner, 150 ml
Τί μου άρεσε: Τίποτα συγκεκριμένο.
Τί δεν μου άρεσε: Δεν ενυδάτωνε τα μαλλιά, ούτε έδιωχνε την κιτρινίλα.
Θα το αγόραζα ξανά; Όχι.

Προϊόν: Sunsilk Λεία και μεταξένια conditioner, 200 ml
Τί μου άρεσε: Η απαλότητα, το ξεμπέρδεμα, η λάμψη, η ενυδάτωση, η τιμή, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Τί δεν μου άρεσε: -
Θα το αγόραζα ξανά; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
Σχετική ανάρτηση: sunsilk conditioners

Προϊόν: Sunsilk Pro heat conditioner, 200 ml
Τί μου άρεσε: Η απαλότητα, το ξεμπέρδεμα, η λάμψη, η ενυδάτωση, η τιμή, ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Α! Και η προστασία από τη θερμότητα που προσφέρει.
Τί δεν μου άρεσε: -
Θα το αγόραζα ξανά; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!
Σχετική ανάρτηση: sunsilk conditioners





Προϊόν: Apivita Propoline Σαμπουάν για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά με αμύγδαλο και μέλι, 250 ml
Τί μου άρεσε: Όλα.
Τί δεν μου άρεσε: -
Θα το αγόραζα ξανά; Ναι. Το έχω ήδη αγοράσει 3 φορές.
Σχετική ανάρτηση: apivita propoline shampoo

ΠροϊόνApivita Propoline Conditioner για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά με αμύγδαλο και μέλι, 150 ml
Τί μου άρεσε: Η μυρωδιά και η "αγνή" του σύνθεση.
Τί δεν μου άρεσε: Δεν προσέφερε την ενυδάτωση που εγώ ήθελα και χρειαζόταν αρκετή ποσότητα σε κάθε λούσιμο.
Θα το αγόραζα ξανά; Όχι.


Προϊόν: Ulittle beauty(australian brand) natural repair hair masque, 100 ml
Τί μου άρεσε: Το ότι είχε αντλία και φυτικά συστατικά.
Τί δεν μου άρεσε: Δεν προσέφερε την ενυδάτωση που εγώ ήθελα και χρειαζόταν αρκετή ποσότητα σε κάθε λούσιμο. Άσε που είχε και περίεργη μυρωδιά(σε καμία περίπτωση άσχημη, απλά περίεργη).
Θα το αγόραζα ξανά; No No!




Ποιά προϊόντα έχετε να μου προτείνετε εσείς για πολύ ξηρά μαλλιά;


Τα λέμε σύντομα...




13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα empties και πολύ καλό post.. Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσα προϊόντα sun silk εχω δοκιμάσει μου άρεσαν και εμένα πολύ , Καλο Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει πολλά, αλλά όσα δοκίμασα με εξέπληξαν ευχάριστα!

      Διαγραφή
  3. μου αρεσε πολύ ο τρόπος που παρουσίασες τα προϊόντα. Εμένα η fructis όσες φορές κ να την πήρα δε μου έκατσε καθοοοοολου στα μαλλιά σε αντίθεση με τα sunsilk που τα θεωρώ τοπ για προϊόντα σουπερ μαρκετ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίος ο τρόπος παρουσίασης!! Από τα σαμπουάν είχα δοκιμάσει το goodbye damage, και όντως δεν βοήθησε καθόλου στο να φύγει η φθορά :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως τα προϊόντα της sunsilk είναι πολύ καλά... δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ κανένα! Για το conditioner της apivita θα συμφωνήσω... είναι αρκετά πιο λεπτόρρευστο από τα κοινά αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαν(apivita) μία καταπληκτική μάσκα, αλλά δυστυχώς τη σταμάτησαν! και ακόμη δεν έχω βρει καμία ισάξιά της!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμα αυτά τα post σου και περιεκτικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα sunsilk πάντα μου άρεσαν αν και για κάποιον περίεργο λόγο δεν τα παίρνω συχνά. Μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτώ χιχιχ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαμπουάν δεν έχω δοκιμάσει, αλλά τα conditioners είναι εγγύηση!!

      Διαγραφή