Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

HAUL (φαρμακείο)

Το πόσο μου αρέσει να μπαίνω σε ένα φαρμακείο και να χαζεύω με τις ώρες τα προϊόντα (καινούρια και παλαιά) δε λέγεται! Άλλοτε αυτό γίνεται σε φυσικό φαρμακείο, κι άλλοτε σε ηλεκτρονικό. Σημασία έχει το ότι είναι κάτι που μου αρέσει πολύ, μιας και τα περισσότερα προϊόντα που υπάρχουν στα φαρμακεία είναι ποιοτικά, αποτελεσματικά και μοσχοβολιστά. 
Για ακόμη μία φορά(4η για την ακρίβεια) έκανα μια παραγγελία από το pharmacy megastore. Η μεγάλη ποικιλία τους, οι καλές τιμές και η άμεση εξυπηρέτηση είναι αυτά που με κέρδισαν για ακόμη μια φορά και που με οδήγησαν σε αυτή την επιλογή.
Αυτή τη φορά επέλεξα προϊόντα που δεν έχω ξαναδοκιμάσει στο παρελθόν, αλλά είναι πολλά υποσχόμενα. Για κάποια από αυτά έχω διαβάσει και ακούσει reviews, και για κάποια δεν άκουσα ή διάβασα ούτε λέξη.
Ας τα δούμε όμως ένα ένα.


Nuxe Paris Nirvanesque κρέμα προσώπου πρόληψης και επανόρθωσης για τις πρώτες ρυτίδες έκφρασης και τις λεπτές γραμμές και αντίστοιχη κρέμα ματιών για το γέμισμα των πρώτων ρυτίδων και την απαλοιφή των μαύρων κύκλων.


Korres άγριο τριαντάφυλλο απολεπιστική μάσκα με 10% AHAs και επανορθωτική μάσκα ύπνου.


Korres απαλό υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή.





Και φυσικά θα σας δείξω και τις επιλογές της αδερφής μου, η οποία έψαχνε προϊόντα καθαρισμού προσώπου. 


Για πρώτη φορά είπε κι αυτή να δοκιμάσει το υγρό τζελ καθαρισμού προσώπου με λευκό τσάι (για όλους τους τύπους δέρματος) και την τονωτική λοσιόν για λιπαρές μικτές επιδερμίδες με ρόδι.

Για το συγκεκριμένο φαρμακείο δεν έχω να πω πολλά. Το γεγονός ότι είναι η 4η φορά που προτιμώ αυτό για τις αγορές μου τα λέει όλα. Το μοναδικό πράγμα που μου κακοφάνηκε αυτή τη φορά είναι πως κάναμε μια παραγγελία ύψους 100+ ευρώ(όχι, δεν ήταν τόσο ακριβά τα παραπάνω προϊόντα, απλά αγόρασε και κάποια πράγματα η μαμά μου και κάποια δωράκια) και μου έβαλαν μόνο ένα δείγμα. Από τη Nuxe αγοράσαμε προϊόντα αξίας 60 ευρώ σχεδόν και το πακέτο είχε μόνο ένα δείγμα μέσα και το νεσεσέρ που βλέπετε παρακάτω(και τα δύο από τη Nuxe).



 Και θα μου πεις: κοπελιά, μια χαρά είναι το νεσεσέρ, τί παραπονιέσαι; Παραπονιέμαι γιατί το νεσεσέρ το έστειλε η εταιρία στο φαρμακείο, όπως στέλνει και τα δείγματα. Δε γίνεται να δίνεις τόσα χρήματα και να μη σου βάζουν έστω 5 δείγματα. Στην τελική, αν μου αρέσουν τα προϊόντα που θα δοκιμάσω μέσω των δειγμάτων, το μόνο σίγουρο είναι πως θα τα αγοράσω. Τέλος πάντων, πείτε μου κι εσείς τη γνώμη σας πάνω σε αυτό το θέμα.

Εφόσον τα χρησιμοποιήσω όλα, εννοείτε πως θα κάνω ξεχωριστά reviews, οπότε stay tuned!


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;


Τα λέμε σύντομα...


10 σχόλια:

  1. Με γεια σου κοπέλα μου! θα ήθελα να μας πεις τις εντυπώσεις σου για τις κρέμες της nuxe. Αυτό το έπαθα και εγώ απο μία πιο παλιά παραγγελία που είχα κάνει απο κάποιο φαρμακείο. Ο λογαριασμός ήταν 140€ (δικά μου και μίας φίλης μου πράγματα) και το δώρο ήταν ένα δείγμα σε φακελάκι απο μία κρέμα της Vichy που το είχα άλλες 3 φορές απο περιοδικά!!! ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχχ μου αρέσουν όλα τα καλούδια του Κορρέ... Με γεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Περιμένουμε review :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εφόσον τα χρησιμοποιήσω αρκετα και κατασταλάξω για το αν μου αρέσουν ή όχι, σίγουρα θα κάνω reviews!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου όλα!
    Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απ' όλα αυτά αλλά μου έβαλες διαολάκια στο πορτοφόλι :P
    χαχα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ.
      Κι εγώ τις περισσότρες φορές που βλέπω haul μπαίνω σε πειρασμούς!

      Διαγραφή
  5. ψάχνομαι για online φαρμακείο καιρό και δν ήξερα ποιό να διαλέξω !μάλλον με κατατόπισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει φοβερές τιμές στα περισσότερα προϊόντΑ!
      Προχθές έκανα ακόμη μια παραγγελία, από άλλο όμως φαρμακείο. Έρχεται κι άλλο haul όπως κατάλαβες!!!!

      Διαγραφή