Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Summer love #9

Για σήμερα σου έχω 2 βιβλία, και μάλιστα 2 βιβλία γραμμένα από τη Λένα Μαντά.



Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι, σελ. 594, Εκδόσεις Ψυχογιός




Η εκδίκηση των αγγέλων, σελ. 454, Εκδόσεις Ψυχογιός

Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι μου άρεσε πολύ. Είναι ένα βιβλίο γεμάτο, καθόλου κουραστικό, γεμάτο ενδιαφέρουσες ιστορίες. Γιατί πράγματι, όπως και η ίδια η συγγραφέας έγραψε, το βιβλίο αυτό θα μπορούσε να είναι 5 διαφορετικά βιβλία. Πολύ "ζεστό" βιβλίο. Αν κι ένα μήνα πριν θα σου έλεγα ότι η Θεανώ, η λύκαινα της πόλης είναι το ωραιότερο βιβλίο της(αν και ήταν το μοναδικό που είχα διαβάσει μέχρι τότε), σήμερα θα σου πω πως το σπίτι δίπλα στο ποτάμι θα σου κρατήσει πολύ ωραία συντροφιά και δε θα θέλεις να τελειώσει.
Η εκδίκηση των αγγέλων νόμιζα ότι θα μου αρέσει περισσότερο απ' ότι μου άρεσε τελικά. Κυρίως γιατί οι υποθέσεις μυστηρίου πάντα με κερδίζουν. Δεν είναι ένα κακό βιβλίο. Ενδιαφέρουσα ιστορία, ωραία γραμμένη, με ανατροπές κι αγωνία, αλλά θα ήταν μία ιστορία που θα απολάμβανα περισσότερο αν ήταν ταινία. Από τα βιβλία περιμένω να γεμίσουν τις μέρες μου με άλλα συναισθήματα και εικόνες. Όπως για παράδειγμα έκανε το σπίτι δίπλα στο ποτάμι. Ίσως τελικά προτιμώ τα βιβλία των οποίων οι ιστορίες διαδραματίζονται σε άλλη εποχή και όχι στο σήμερα, όπως η εκδίκηση των αγγέλων.


Ποιο βιβλίο της Λένας Μαντά πιστεύεις θα μου αρέσει;


Τα λέμε σύντομα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου