Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020

REVIEW: apivita bee radiant

Την apivita την αγαπώ και το ξέρεις! Από που να ξεκινήσω; Από το σαμπουάν για ευαίσθητο τριχωτό; Το σαμπουάν για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά; Το αντηλιακό suncare SPF30; Το καθαριστικό προσώπου και ματιών cleansing 3 in1; Το αφρόλουτρο για ξηρές επιδερμίδες body nourish; Τις μάσκες της που προτιμώ και εγώ και η οικογένειά μου; Άσε που νομίζω πως δεν υπάρχει ανάρτηση empties σε αυτό εδώ το blog που να μην έχει έστω κι ένα προϊόν apivita. 
Για σήμερα όμως τα νέα δεν είναι ευχάριστα. Θα σου γράψω τη γνώμη μου για 2 προϊόντα της σειράς bee radiant που χρησιμοποιώ εδώ και λίγους μήνες.


Μιλάω για την κρέμα ματιών και την ενυδατική προσώπου με πλούσια υφή.
Δυστυχώς δεν θα αγοράσω κανένα από τα 2 ξανά. Ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ το καλοκαίρι και δεν μου άρεσαν. Ειδικά η κρέμα προσώπου. Οπότε τους έδωσα δεύτερη ευκαιρία τώρα το χειμώνα και τα χρησιμοποιώ ακόμα. Προσφέρουν αντιγήρανση και λάμψη. Ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται η συγκεκριμένη σειρά. Εγώ όμως με λύπη σου ομολογώ πως δεν είδα τίποτα από τα δύο. Και για να μην με πεις ψεύτρα θέλω να σου πω πως όταν αγοράζω ένα προϊόν που γράφει επάνω του λάμψη, αυτό που περιμένω είναι να δω την επιδερμίδα μου λαμπερή λόγω της κρέμας και αυτών που περιέχει και όχι λόγω μικροσωματιδίων που προσφέρουν εικονική λάμψη. Όσο για την κρέμα ματιών θα σου πω ότι δεν βελτιώθηκαν οι μαύροι κύκλοι μου, δεν είδα ούτε σε αυτήν την περιοχή τη λάμψη που ήλπιζα κι από άποψη ενυδάτωσης δεν είναι τόσο ενυδατική όσο θα ήθελα. 
Το πιο περίεργο όμως από όλα ήταν η υφή και των δύο. Πρέπει να βάζω συγκεκριμένη ποσότητα γιατί αν δεν υπολογίσω σωστά μένει σαν μάσκα στο πρόσωπό μου και είναι σαν να την πηγαίνω δεξιά αριστερά χωρίς να μπορεί να απορροφηθεί. Στα θετικά τους θα πω μόνο την ωραία και φρέσκια μυρωδιά, καθώς και τις όμορφες γυαλιστερές συσκευασίες.

Έχεις καμία πρόταση για κρέμα προσώπου και κρέμα ματιών για λάμψη και φρεσκάδα;


Τα λέμε σύντομα...

1 σχόλιο:

  1. According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 19 kilos lighter than us.

    (And by the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Click on this link to uncover if this brief quiz can help you discover your true weight loss potential

    ΑπάντησηΔιαγραφή