Σάββατο 31 Μαΐου 2014

April: samples I used


Δεν θα μπορούσε να φύγει ο Μάης χωρίς να μιλήσω για τα δείγματα που δοκίμασα και τελείωσα μέσα στον Απρίλιο. Ναι, το ξέρω, τώρα τα θυμήθηκα; Better late than never που λένε και στο χωριό μου(λέμε τώρα).
Για το γαλάκτωμα σώματος της bodyfarm(9 ml) σας έχω ξαναγράψει σε προηγούμενη ανάρτηση. Συμπαθητικό, ενυδατώνει,  το άρωμά του όμως δεν με ξετρέλανε. Η Benefiance NutriPerfect SPF15 κρέμα ημέρας της Shiseido(4 ml) μία από τα ίδια. Συμπαθητική, ενυδατώνει, αλλά δεν αντέχω τη μυρωδιά της. Μου μυρίζει σαν ξινισμένη κολώνια της γιαγιάς. Με το ζόρι την τελείωσα. Φυσικά για το ideal flawless foundation της Avon(δε γνωρίζω ml) τι να πω; Μου αρέσει. Με βολεύει απίστευτα και η μικρή αυτή συσκευασία, καθώς παίρνω 4-5 αποχρώσεις και ανά πάσα στιγμή "δημιουργώ" τη δική μου, ή άλλων.   



Δοκιμάσατε κανένα δείγμα πρόσφατα που σας άρεσε πολύ;


Τα λέμε σύντομα...



9 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω!!Χμμμ δείγμα που μου άρεσε τελευταία είναι η ενυδατική της frezyderm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτα...Εγω δοκιμασα ενα Travel size απο τον ορο προσωπου με βασιλικο πολτο απο fresh line και ξετρελαθηκα...θα τον πραω σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτόν που ήταν στο glowbox? Ακόμα δεν τον δοκίμασα.Ανυπομονώ όμως μιας και λες πως σε ξετρέλανε!

      Διαγραφή
  3. Δοκίμασα μια κρέμα της Αpivita αλλά τίποτα ιδιαίτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα εγώ δοκίμασα το avon cashmere foundation απίθανο σίγουρα θα πάρω κ τ κανονική συσκευασία φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks για την ιδέα! Είναι καλό που σου άρεσε! Λίγες είναι οι φορές που δοκιμάζω ένα δείγμα και μου αρέσει τόσο ώστε να αγοράσω το κανονικό.

      Διαγραφή