Σάββατο 3 Μαΐου 2014

HAUL: φαρμακείο


Ένα από τα πράγματα που μου αρέσει να κάνω, είναι να επισκέπτομαι ηλεκτρονικά φαρμακεία(και κανονικά φυσικά) για τις αγορές μου. Πρόσφατα μου τελείωσαν πολλά προϊόντα περιποίησης, οπότε έψαξα να βρω ένα φαρμακείο που να έχει τα προϊόντα που ήθελα σε καλές τιμές. Στην αναζήτηση αυτή βρήκα το pharmacymegastore. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή, τα προϊόντα ήρθαν γρήγορα, καλά συσκευασμένα και μου έστειλαν και αρκετά δείγματα(εφόσον μου τηλεφώνησαν για να δουν τί τύπο δέρματος/μαλλιών έχω). Γενικά έχουν από τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς και μου άρεσε που έχουν τις ίδιες τιμές και στο κατάστημά τους.

Δεν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αυτά που αγόρασα, καθώς είναι πιο πολύ πράγματα που βρίσκονται συχνά στο μπάνιο μου. Το Bioderma Sensibio μου αρέσει για την αφαίρεση του μακιγιάζ, αλλά και για την τόνωση της επιδερμίδας μου. Η Apivita είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες, οπότε το intimate daily υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή είναι αυτό που προτιμώ εδώ και χρόνια. Τέλος, μιας κι έχω αρκετά δείγματα από προϊόντα μαλλιών Κορρές(για τα οποία σας έχω ήδη μιλήσει) και με άφησαν ικανοποιημένη, ενέδωσα κι αγόρασα τη μάσκα θρέψης και ενυδάτωσης για ξηρά/αφυδατωμένα μαλλιά με αμύγδαλο και λινάρι
Τις τιμές δεν τις θυμάμαι με ακρίβεια, αλλά αν θυμάμαι καλά τα 2 bioderma μου κόστισαν 13 ευρώ, η μάσκα 6.50 και το intimate daily 5 ευρώ. 


Ψωνίζετε γενικά από ηλεκτρονικά φαρμακεία;


Τα λέμε σύντομα...

10 σχόλια:

  1. Ωραία προιόντα!Δεν έχω ψωνίσει ποτέ από ηλεκτρονικό φαρμακείο!Αλλά θέλω γιατί συμφέρει πολύ!Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συζητώ καθόλου! Σκέψου πως σε κανονικό κατάστημα θα πλήρωνα για τα συγκεκριμένα περίπου 45 ευρώ! Να το προτιμήσεις την επόμενη φορά! Το συγκεκριμένο είναι από τα φθηνότερα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα!!Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κανένα προϊόν Κορρές για τα μαλλιά!!
    Φιλιά Sofia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα κάτι δείγματα, τα δοκίμασα, μου άρεσαν, οπότε είπα να τη δοκιμάσω τη μάσκα αυτή τη φορά!

      Διαγραφή
  3. αυτο που σε πηραν τηλεφωνο για να σε ρωτησουν τι τυπο επιδερμιδας εχει πρωτη φορα το ακουω...μεγαλο συν για το φαρμακειο..θα το τσεκαρω σιγουρα..ωραια προϊοντα πηρες..τα εχω δοκιμασει ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ εμένα με εντυπωσίασε. Και μάλιστα μου τα έβαλαν μέσα σε ένα νεσεσεράκι!
      Εξυπηρετικότατοι!

      Διαγραφή
  4. Δεν εχω παραγγειλει ποτε απο online φαρμακειο και αυτο γιατι εχω στην πολη μου ενα φαρμακειο που εχει παρομοιες τιμες με αυτες που ανεφερες παραπανω..
    Ωστοσο μου αρεσε το ποσο εξυπηρετικοι ειναι στο pharmacy megastore, οποτε μαλλον θα κανω καμια αγορα και απο αυτο!
    Με γεια τα πραγματακια σου,ελπιζω να τα χαρεις! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Είναι πολύ εξυπηρετικοί! Δοκίμασέ το!

      Διαγραφή
  5. Πολύ εξυπηρετικό φαρμακείο, μπράβο τους! Με γεια όλα! (Το Bioderma γιατί δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?
      Εντύπωση μου κάνει. Ίσως χρησιμοποιείς κάτι άλλο που να σου αρέσει.
      Το φαρμακείο εξαιρετικό! Πάνε μια βόλτα. Νομίζω έχει ακόμα 2x500ml bioderma 12.40.

      Διαγραφή