Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

EMPTIES #24

Ώρες ώρες αναρωτιέμαι πως τα καταφέρνω και τελειώνω τόσο συχνά τόσα προϊόντα! Αλλά φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει και με εσένα!


Για αρχή σου έχω προϊόντα μακιγιάζ. Το αγαπημένο μου liquid ink eyeliner(3 ml) της essence, την αγαπημένη lash princess της essence(12 ml) και το avon glimmerstick μηχανικό μολύβι ματιών στην απόχρωση blackest black. Τα δύο πρώτα είναι πολύ πολύ αγαπημένα μου προϊόντα και τα έχω αγοράσει ξανά και ξανά. Το μολύβι της avon ήταν η πρώτη φορά που το δοκίμασα και ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ. Σταθερό, μαύρο, μαλακό τόσο-όσο, ιδανικό για σμόκι μακιγιάζ.


Παρόλο που όταν πρωτοβγήκαν τους πήρα κι εγώ για να τους δοκιμάσω τους διπλής όψης δίσκους της septona που είναι σα να είναι ραμμένοι, όμως τους τελευταίους μήνες αυτοί που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι οι cien. 120 τεμάχια, 100% βαμβάκι, 1 ευρώ περίπου.


Για το καθόλου αγαπημένο μου korres lipbuttergloss(10 ml) σου έχω γράψει. Ένα ακόμη προϊόν που δε θα αγοράσω ποτέ ξανά, μιας και το αγόρασα 2 φορές και 2 φορές με απογοήτευσε, είναι το μείγμα βοτάνων του Κορρέ με μελισσόχορτο(10 ml) για μετά τα τσιμπήματα των εντόμων. No no no!! 


Πρόσφατα σου έγραψα την άποψή μου για το jurlique herbal recovery advanced serum(30 ml), και παλαιότερα για την τονωτική λοσιόν cranberry antiox από michael todd(250 ml). Το tecnoskin antioxidant sensitive cleansing gel (200 ml) είναι καλό, αλλά όχι το αγαπημένο μου(σύντομα θα σου γράψω αναλυτικό review για την tecnoskin οπότε εκεί θα μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες!) και το radiant essentials fresh eyes&face refreshing makeup remover fluid (125 ml) μου άρεσε πολύ, θα το αγόραζα ξανά αν το έβρισκα σε προσφορά, μιας και θεωρώ λίγο τσιμπημένη την τιμή για την ποσότητά του. Αυτό για μένα είναι το μόνο μειονέκτημά του μιας και καθαρίζει ωραία το δέρμα και δεν τσούζει στα μάτια.


Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;

Τα λέμε σύντομα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου