Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Τα θυμάσαι;

Εκεί που έβλεπα παλιές μου αναρτήσεις, αναρωτήθηκα για πολλά προϊόντα. Ποια ήταν η απορία μου; Που πήγαν φυσικά. Κατά καιρούς, όπως πολύ καλά ξέρεις κι εσύ, γίνεται χαμός με κάποιο προϊόν. Συνήθως είναι καινούρια κυκλοφορία της εκάστοτε εταιρίας και αποδείχθηκε με τον καιρό ότι ο λόγος που έβλεπες τους πάντες να μιλάνε την ίδια περίοδο με καταπληκτικά λόγια για το ίδιο προϊόν ήταν τελικά λόγω του ήταν από pr πακέτα. Θα μου πεις που ζεις κοπελιά; Κάτω από καμιά πέτρα; Όχι. Ξέρω τι μου γίνεται. Απλά αν είσαι στη blogόσφαιρα/youtubeόσφαιρα καμιά 10ετία και θυμάσαι πως ήταν τότε τα πράγματα, τότε σίγουρα με καταλαβαίνεις, και σίγουρα θα θυμηθείς κι εσύ όλα αυτά τα προϊόντα που τελικά όλοι ξεχάσαμε, παρόλο που πιθανότατα τα αγοράσαμε κι εμείς.
Caudalie beauty elixir: φυσικά το είχα αγοράσει και μια και δυο φορές. Δεν κατάφερε να μου αποδείξει την αξία του όμως. Σου έκανα review παλαιότερα οπότε μπορείς να διαβάσεις την αναλυτική γνώμη μου. Να τονίσω βέβαια πως τότε(2011-2014 περίπου) ήταν πιο ακριβό από τώρα(μιλάμε για την εποχή προ ηλεκτρονικών φαρμακείων) και δύσκολο να το βρεις.
Μorrocanoil/macadamia oil/extraordinary oil: Χαμός! Θυμάμαι πως τα 2 πρώτα ήταν από τα πρώτα λάδια μαλλιών που κυκλοφόρησαν ή τέλος πάντων έγιναν γνωστά. Μετά από αυτά λάνσαρε η  L' oreal  το extraordinary oil και ακολούθησαν τα υπόλοιπα. Σου έχω γράψει για τα 3 αυτά, αλλά και για ακόμα περισσότερα οπότε ρίξε μια ματιά εδώ κι εδώ. Εξακολουθεί να είναι αγαπημένο μου το morrocanoil και είναι από τα λίγα για τα οποία άξιζε ο ντόρος. Ναι, το ξέρω εξακολουθεί να έχει τσιμπημένη τιμή, απλά είναι λίγο πιο εύκολο να το βρεις από τότε. Επίσης μπορείς να δεις review και για τη μάσκα από macadamia. Μετά το λάδι, ήταν το επόμενο πιο δημοφιλές προϊόν τους.
Nivea conditioner σώματος: Σε εντυπωσίασα έτσι; Που το ξέθαψα ε; Σοκαρίστηκα κι εγώ όταν το είδα μπροστά μου. Κυκλοφορούσε σε 2 τύπους, για κανονικές και για ξηρές επιδερμίδες. Τα δοκίμασα και τα 2. Δεν με κέρδισε κανένα. Αν θες να τα θυμηθείς δες εδώ κι εδώ.
Bioten/elf: Και ναι. Εννοώ τις εταιρίες. Θυμάσαι τότε που δεν υπήρχε σπίτι χωρίς ένα καθαριστικό/scrub bioten και φυσικά χωρίς το γαλάκτωμα σώματος με βούτυρο κακάο και macadamia; Με αυτό κι αν είχε γίνει χαμός. Δοκίμασα πολλά προϊόντα bioten και όπως έχω γράψει στο παρελθόν είναι αυτό που λέμε "τίμια" εταιρία. Καλό value for money, και δύσκολα θα σε απογοητεύσει κάποιο προϊόν κυρίως λόγω τιμής. Πάμε τώρα στην elf. Πόσο καιρό έχεις να ακούσεις για αυτήν; Εγώ πολύ και απορώ. Επίσης "τίμια" εταιρία. Χρησιμοποιώ ακόμα και προϊόντα μακιγιάζ τους, αλλά και πινέλα τους. Κρίμα που δεν την ακούμε πια.
Korres blush sticks/lipbutter glosses: Δυστυχώς έπεσα στην παγίδα και τα είχα αγοράσει όλα. Ω ναι. Και θέλεις την αλήθεια; 5 χρόνια πέρασαν και δεν τελείωσα κανένα από τα 6. Τα ξαναείδες από τότε; Ίσως ήταν η φορά που την πάτησα περισσότερο από κάθε άλλη.
Aussie 3 minute miracle: Και για αυτό σου έγραψα τη γνώμη μου. No, no no!

Ναι, το ξέρω, τα πράγματα από τότε έχουν αλλάξει σε απίστευτο βαθμό, αλλά καμιά φορά με στενοχωρεί που δεν βλέπεις ειλικρινείς γνώμες όπως κάποτε από άτομα που ξοδεύουν χρήματα για τα προϊόντα τους και καταλήγεις να βλέπεις σε όλα τα κανάλια τα ίδια brands και τα ίδια προϊόντα.

Τα θυμόσουν; Μήπως θυμάσαι κάποιο άλλο που εγώ ξέχασα; Γράψε μου, γιατί βρήκα αυτή την ανάρτηση εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και διδακτική.

Τα λέμε σύντομα...

  

2 σχόλια: