Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

empties #29 (masks)

Για κάποιες κορεάτικες μάσκες σου μίλησα πριν καιρό. Ήταν αναμενόμενο λοιπόν στο ταξίδι που έκανα στην Ταυλάνδη να ψάξω κι εγώ για υφασμάτινες κορεάτικες μάσκες. Όλες οι παρακάτω είναι χρησιμοποιημένες κι όπως καταλαβαίνεις σίγουρα θα πάρω κι άλλες αν ξαναβρεθώ Ασία.


WATSONS energising & moisturising with lycopene extract 30ml x1, radiant & moisturising with aloe vera 30ml x2, collagen rejuvenating HA mask 21mlx1, ginseng repairing HA mask 21mlx2, black pearl smoothing HA mask 21mlx1, grape bella glow & radiant facial mask 20grx1,
BARONESS collagen 21grx1, pomegranate 21grx1, vitamin-c 21grx1
THE FACE SHOP blueberry firming mask 20grx1. 
12 μάσκες λοιπόν κι ευτυχώς έχω λίγες ακόμα. Μου άρεσαν όλες. Δε θα σου πω ότι κάνουν μαγικά. Εμένα μου αρέσουν γιατί ενυδατώνουν απίστευτα την επιδερμίδα για ώρες. Δροσίζουν και ανακουφίζουν, καθώς προσφέρουν θρέψη. Αν βρεθείς σε ανατολικές λοιπόν χώρες, μην ξεχάσεις να επισκεφθείς κάποιο εμπορικό για να εφοδιαστείς με όσες περισσότερες μάσκες μπορείς. Πραγματικά ειδικά μέσα στο καλοκαίρι είναι απολαυστικές.
Όσο απολαυστικές είναι και οι ελληνικές μάσκες ματιών optofresh relax της intermed. Σου έγραψα πριν λίγες μέρες για τις συγκεκριμένες, οπότε μην παραλείψεις να ρίξεις μια ματιά και σε αυτή την ανάρτηση.


Σου αρέσουν οι μάσκες;



Τα λέμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου