Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

EMPTIES #30


Ξεκινώντας από πάνω θα σου πω πρώτα για τα προϊόντα που μου τελείωσαν και πραγματικά τα αγάπησα. Κάποια τα έχω ήδη αγοράσει δεύτερη ίσως και τρίτη φορά.
Ahava mineral hand cream 40 ml. Αν τη πετύχεις μπροστά σου, μη διστάσεις στιγμή και απλά μύρισέ την. Είναι υπέροχη. Μυρίζει μαγικά και ενυδατώνει τρομερά τα χέρια. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω και είναι ο λόγος που δεν την έχω στην κατοχή μου είναι η τιμή της.
Massinian spa beauty oil 3 in1 150 ml. Έχω κάνει αναλυτικό review οπότε διάβασε εδώ τη γνώμη μου.
Korres after sun με aloe vera 150 ml. Μυρίζει σαν άρωμα, έχει διάρκεια, ενυδατώνει και δροσίζει και γενικά όπως σου έχω γράψει και παλαιότερα το αγοράζω εδώ και περίπου 8 χρόνια.
Pharmasept tol velvet intensive foot cream 75ml. Έχω κάνει αναλυτικό review οπότε διάβασε εδώ τη γνώμη μου.
Apivita handcare με γιασεμί και λευκό τσάι 50 ml. Μυρίζει διακριτικά και όμορφα. Έχει ελαφριά σύνθεση και ενυδατώνει ωραία τα χέρια.
Klorane waterproof eye make-up remover 100 ml. Είναι διφασικό, με ελαφριά μυρωδιά και αποτελεσματικότατο.
Frezyderm crilen after nip 30 ml. Δεν μπορώ να φανταστώ καλοκαίρι χωρίς το συγκεκριμένο. Το έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου. Ότι καλύτερο. Σου είχα γράψει παλαιότερα και γι' αυτό τη γνώμη μου οπότε διάβασέ την εδώ αν θέλεις.
Korres οδοντόκρεμα ολικής προστασίας με δυόσμο και lime 75 ml. Την γνώρισα μέσα στο 2018 και την αγαπώ. Δοκίμασέ την κι εσύ και θα με θυμηθείς. Την μπλε, ε; Όχι την πράσινη(λευκαντική). Εκείνη δε μου άρεσε.
Pixi glow mud mask 15 ml. Είναι σίγουρα μια εταιρία με προϊόντα skincare που αξίζει να δοκιμάσεις. Αρνητικό; Δεν τα βρίσκεις εύκολα Ελλάδα και είναι λίγο τσιμπημένα σε τιμή. Η μάσκα αυτή, ναι μου άρεσε πολύ! 
Περνάμε τώρα στα κάτω προϊόντα της φωτογραφίας που 90% δεν θα αγοράσω ξανά.
Nuxe sun delicious cream face SPF30 50 ml. Αν και μυρίζει όμορφα και είναι από αγαπημένη εταιρία, είναι ένα βαρύ προϊόν που αφήνει λιπαρότητα. Οπότε αν έχεις λιπαρό δέρμα, μακρυά.
Bioderma hydrabio eau de soin SPF30 50 ml. Έχω κάνει αναλυτικό review οπότε διάβασε εδώ τη γνώμη μου.
Apivita body refresh με σύκο και αλόη 300ml. Ωραίο αφρόλουτρο, δεν θα το αρνηθώ, αλλά αγαπάω άλλα περισσότερο. Από apivita προτιμώ το body nourish με αμύγδαλο και λεβάντα που προσφέρει και ενυδάτωση.
Neutro Roberts delicate deo spray powder fresh 150ml όπως και Gliss hair repair conditioner ultimate color 200 ml δεν βρήκα ότι διαφοροποιούνται από τα υπόλοιπα της κατηγορίας τους, δεν εντυπωσιάστηκα, δεν θα τα πάρω ξανά.


Από μάσκες, για σήμερα σου έχω 5 διαφορετικές.
Apivita express beauty with grape αντιρυτιδική και συσφιγκτική μάσκα προσώπου 8mlΧ2
Apivita express beauty with grape αντιρυτιδική μάσκα ματιών 2mlΧ2
Vichy detox clarifying charcoal mask 6ml
Vichy detox soothing aloe vera mask 6ml
Pop co facial mask sheet hyaluronic acid
Μου άρεσαν όλες. Το μόνο που έχω να πω, είναι πως παρόλο που σχεδόν όλες όσες είναι σε "μονοδόσεις" μου κρατάνε σίγουρα για 2 φορές, η vichy aloe vera έφτασε μόνο για μία και δεν ήταν και από τις αγαπημένες μου. Θα σου έλεγα αντί αυτής να δοκιμάσεις την αντίστοιχη της apivita, ή ακόμα καλύτερα για επιπλέον ενυδάτωση της apivita με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη.

Δε θα σε κουράσω περισσότερο και θα κρατήσω τα υπόλοιπα για μελλοντική ανάρτηση.

Τα λέμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου