Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

I love GREEK products #8

Η σημερινή μου πρόταση έχει να κάνει με περιποίηση και έρχεται από τη messinian spa. Το beauty oil 3 in 1 με οργανικό ελαιόλαδο και 99.3% φυσικά έλαια το γνώρισα και το αγάπησα φέτος το καλοκαίρι. Έχει βιταμίνη Ε, ηλιέλαιο, ιπποφαές, λάδι από σταφύλι, αμύγδαλο, αβοκάντο, αργκάν και διάφορα αιθέρια έλαια. Προσφέρει πραγματικά βαθιά ενυδάτωση και απαλότητα και απορροφάται άμεσα. Είναι δερματολογικά ελεγμένο, χωρίς parabens και χωρίς παραφινέλαιο. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε πρόσωπο, σώμα και μαλλιά. Κυκλοφορεί σε πλαστική συσκευασία των 150 ml και κοστίζει 7.50-11.00 ευρώ.


Εμένα μου άρεσε ιδιαίτερα γιατί έχει ήπια και διακριτική μυρωδιά και το χρησιμοποίησα κυρίως στο σώμα, στην περιοχή της κοιλιάς μιας και διανύω περίοδο εγκυμοσύνης. Δεν είναι ξηρό λάδι, οπότε για ευκολότερη εφαρμογή απλά βάζε το με βρεγμένα χέρια, ή μετά το μπάνιο όταν ακόμα το δέρμα είναι νωπό. Το χρησιμοποίησα και στα μαλλιά 2 φορές. Δεν θα το αγόραζα για τέτοια χρήση όμως, μιας και προτιμώ κάποιο που προορίζεται μόνο για μαλλιά. Αν και αν το θέλεις για θεραπεία/μάσκα overnight πιστεύω θα σε βολέψει.

Όπως βλέπεις το έχω τελειώσει, οπότε θα το δεις και στα επόμενα empties.

Τα λέμε σύντομα...


p.s. Αν θέλεις να διαβάσεις ή να θυμηθείς ξανά κι άλλα αγαπημένα μου ελληνικά προϊόντα μπορείς απλά να πατήσεις κλικ στον αριθμό της κάθε ανάρτησης: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου