Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Summer love #10

Τον τελευταίο καιρό όπως καταλαβαίνεις, με το που τελειώνω ένα βιβλίο, ξεκινάω το επόμενο. Γι' αυτό και οι αναρτήσεις book reviews είναι συχνές τώρα τελευταία.


Νίκος Δαββέτας, Η Εβραία νύφη, Εκδόσεις Μεταίχμιο, σελ. 253
Στεφανία Γρηγορίου, Μάθε με να σ' αγαπώ, Εκδόσεις Λογειον, σελ. 173



Θα σου πω απλά πως κανένα από τα 2 δεν με "κέρδισε". Παρόλο που σαν υποθέσεις και τα 2 μου φάνηκαν ενδιαφέροντα, δεν είναι από τα βιβλία που θα σου πω "πρέπει" να διαβάσεις. Αυτό όμως παθαίνω, όπως σου έχω ξαναγράψει, όταν διαλέγω βιβλία που είναι όχι τόσο στα γούστα μου. Λίγο περισσότερο μου άρεσε το μάθε με να σ' αγαπώ, πράγμα το οποίο δε συνέβη από την αρχή του βιβλίου. Και σκέψου ότι η Εβραία νύφη σαν υπόθεση μου άρεσε περισσότερο. 
Σύντομα εννοείται θα βρεις κι άλλα book reviews εδώ, γι' αυτό, αν τα βιβλία είναι και δικός σου έρωτας, μείνε συντονισμένη!
Μέχρι τότε, μπορείς να δεις τη γνώμη μου για περισσότερα βιβλία εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ.


Ποια από τα βιβλία που έχεις διαβάσει δεν μου προτείνεις;

Τα λέμε σύντομα....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου