Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

EMPTIES #27 (summer edition)

Σήμερα θα σου δείξω ναι μεν τα empties μου, αλλά μόνον αυτά που κυρίως χρησιμοποιούμε το καλοκαίρι. Οπότε σίγουρα σε αυτή την ανάρτηση δε θα δεις αφρόλουτρα, σαμπουάν και άλλα προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποιούμε όλο το χρόνο.


Αυτά που σίγουρα θα παίρνω, και έχω ήδη πάρει πολλές φορές, είναι:

 η insect lotion της pharmasept 100 ml. Είναι ένα απωθητικό σπρέυ για κουνούπια και σκνίπες, που σίγουρα δεν έχεις χρησιμοποιήσει όμοιό του. Όχι γιατί δεν υπάρχει άλλο εξίσου αποτελεσματικό αντικουνουπικό σπρέυ, αλλά γιατί το συγκεκριμένο μοσχοβολάει πούδρα. Πρώτη φορά βρίσκω αποτελεσματικότατο αντικουνουπικό που δε μυρίζει σχετικά έντονα και άσχημα. 
το huile seche της le petit marseillais 150 ml. Μοσχοβολάει και ενυδατώνει υπέροχα, χωρίς να είναι λιπαρό.
το υγρό plug in φυσικό εντομοαπωθητικό της fleriana 30 ml για το σπίτι. Αποτελεσματική προστασία από τα κουνούπια, χωρίς ενοχλητική μυρωδιά. Στα συν του η χαμηλή τιμή του και η μεγάλη του διάρκεια.

Αυτά που ήταν αποτελεσματικά, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο και δεν θα τρέξω να αγοράσω ξανά είναι:

το hydrating mist toner της sukin 125 ml. Αν αγαπάς τα ροδόνερα να το αγοράσεις σίγουρα. Δεν το βρίσκεις εύκολα,για να είμαι ειλικρινής. Εγώ την sukin που μου αρέσει πολύ την έχω βρει μόνο στο organicbrands.gr. Απλά δεν είναι σούπερ αγαπημένο μου γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα ροδόνερα λόγω μυρωδιάς.
το soothing 98% aloe vera moisturizing gel της jason 113 gr. Δροσιστικότατο, καταπραϋντικότατο, αλλά δυστυχώς αρκετά κολλώδες για τα γούστα μου.
το baby powder cologne spray της the library of fragrance 15 ml. Η πιο ιδιαίτερη μυρωδιά πούδρας που έχω μυρίσει ποτέ. Αγαπημένη. Βγαίνει και σε μεγαλύτερη συσκευασία φυσικά. Το μόνο που με δυσκολεύει στο να το αγοράσω ξανά είναι το ότι δεν μπορώ να το βρω εύκολα σε φυσικό κατάστημα.

Για το τέλος σου άφησα το αντιηλιακό γαλάκτωμα προσώπου-σώματος γιαούρτι SPF30 του Κορρέ 150 ml. Δεν μου άρεσε γιατί πολύ απλά δεν με προστάτεψε όσο θα έπρεπε κι όσο περίμενα. Κοινώς, δεν έκανα τη δουλειά που έπρεπε να κάνει.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν για το καλοκαίρι;


Τα λέμε σύντομα...

2 σχόλια:

  1. Φέτος το καλοκαίρι το βασικό αντιηλλικαο μου για το σώμα ηταν το SOLTAN dry touch spray απο τα boots, παρα πολύ καλό με σωστή προστασία.
    Για το πρόσωπο πολύ καλό το Luxurious Suncare 50spf Silk cover bb cream.
    Και για τα μαλλιά πηρα την σειρά (σαμπουαν-μαλακτικη-λάδι μαλλιών) της Bumble & Bumble, HAIRDRESSER'S Invisible Oil, pol;y kal;h kai ayth.
    Να έχεις ένα υπέροχο Φθινώπορο :)

    To νέο μου blog...
    https://dinamighty.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από αυτά, αλλά θα τα έχω στο νου μου. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή