Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

REVIEW: AVON COLORTREND PLUMP OUT MASCARA AND MAYBELLINE COLOSSAL VOLUM' EXPRESS

Γεια σας,
σήμερα αποφάσισα να ασχοληθώ με 2 προϊόντα για να κάνω και σύγκριση μεταξύ τους.
Πρόκειται για δύο προϊόντα που μου τελείωσαν, και συνεπώς μπορώ να πω τη γνώμη μου, μετά από μήνες χρήσης, ώστε να είναι και πιο αξιόπιστη.

Δύσκολα τα πράγματα!!!
Και οι δύο μου άρεσαν!!
1. Με αυτή της Avon το οι βλεφαρίδες μου γινόταν πιο εύκολα έντονα μαύρες, παρά με της Maybelline!
2. H Maybelline ήταν πιο buildable και δεν έκανε κόμπους κόμπους τις βλεφαρίδες μου, σε αντίθεση με αυτή της Avon.
3. H Maybelline κάνει πιο πολύ καιρό να στεγνώσει, κι έτσι μπορείς να τη χρησιμοποιείς για πιο πολύ χρονικό διάστημα, ενώ της Avon, η δικιά μου τουλάχιστον, ξεράθηκε σχετικά γρήγορα.
4. Πιο πολύ μάκρος έδινε της Avon.
5. Πιο πολύ όγκο έδινε της Maybelline.
6. Tιμές;; Της Maybelline γύρω στα 15 ευρώ και της Avon γύρω στα 7 ευρώ (αν και έχει συχνά προσφορές και μπορείτε να την πάρετε πολύ φθηνότερα).
7. Σαν ml νομίζω γύρω στα 11 ήταν της Maybelline και γύρω στα 7 της Avon (με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν θυμάμαι καθόλου την ποσότητά τους).


Avon

κίτρινη: Maybelline μπλε: Avon



Ποιά θα αγόραζα ξανά;;;;
ΚΑΙ ΤΙΣ 2!!!
Αυτά από μένα. Έχετε δοκιμάσει καμία;;
Τα λέμε σύντομα!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου