Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

SEPTEMBER BUYS...SEPTEMBER LOVES

Δύο προϊόντα που αγόρασα το Σεπτέμβριο και αγάπησα, και τα χρησιμοποιώ ανελλιπώς από τότε! 


1. Urban Decay Naked 2 palette


Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να την παραγγείλω από το internet. Δεν το έπαιρνα απόφαση γιατί γενικά χρόνια τώρα δε βάφομαι με τέτοιου είδους χρώματα. Είμαι πιο πολύ λάτρης της κλασικής εμφάνισης eyeliner και pop of colour στα χείλη. Έμαθα πρόσφατα από μία αγαπημένη youtuber ότι μπορώ να τη βρω στα Sephora και έσπευσα και την αγόρασα. Το κυριότερο; Δεν το μετάνιωσα!!! Δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλη σκιά από τη μέρα που την αγόρασα!!! Την αγάπησα!!! Πολύ ωραίες υφές, πολύ ωραία επιλογή χρωμάτων, απίστευτη απόδοση χρώματος και μεγάλος καθρέφτης.
Τιμή: 43 ευρώ (1.5 gr έκαστη σκιά)


2. The Body Shop Indian night jasmine fragrance mist
Πήγα μια μέρα μία βόλτα στα The Body Shop και κοιτούσα γενικά στο μαγαζί προϊόντα. Δεν πήγα για κάτι συγκεκριμένο. Το καλοκαίρι είχα πάρει ένα άλλο σπρέι σώματος (Moringa) και επειδή μου άρεσε πολύ, όταν μύρισα αυτό εντυπωσιάστηκα (ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το άλλο με τη βανίλια, αλλά με λίγη βοήθεια κατέληξα σε αυτό). Δεν μπορώ να περιγράψω τί μυρίζει, αλλά είναι μια πολύ ζεστή μυρωδιά, κατάλληλη κατά τη γνώμη μου για το φθινόπωρο και το χειμώνα. Από τη μέρα που το πήρα το φοράω καθημερινά και το έχω μέσα στην τσάντα μου. Αν σας βγάλει ο δρόμος σας σε ένα TBS μυρίστε το! Μπορεί να σας αρέσει!
Τιμή: 12.5 ευρώ (100 ml)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου