Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

REVIEW: korres multivitamin compact powder and shiseido sun protection compact foundation n

Καλημέρα!
Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο "πουδρίτσες".

Korres multivitamin compact powder 

Είναι μία πούδρα με ελαφριά σύνθεση. Τον πρώτο καιρό που άρχισα να την χρησιμοποιώ δεν μου άρεσε! Καθόλου! Απογοητεύτηκα! Και την άφησα στην άκρη. Δεν ήταν καθόλου καλυπτική, δεν είχε καθόλου καλή διάρκεια και γενικά ήταν σαν να μη φοράς τίποτα! 
Αυτό το καλοκαίρι άρχισα να την χρησιμοποιώ για να σετάρω το foundation μου. Και οφείλω να ομολογήσω ότι μου άρεσε. Και φυσικά άρχισα να τη χρησιμοποιώ πάλι. Έδινε ματ αποτέλεσμα όπως ισχυρίζεται, αλλά δεν είχε τη διάρκεια που ήθελα. Βεβαίως την τελείωσα για να αρχίσω να χρησιμοποιώ κάτι άλλο.
Θα την αγόραζα ξανά;; Μάλλον όχι.





Shiseido sun protection compact foundation n

Αυτό το προϊόν το δοκίμασα πέρυσι το καλοκαίρι γιατί είχε ένα μικρο δείγμα σε ένα περιοδικό που είχα πάρει. Το δείγμα εννοείται τελείωσε! Και πήγα και το αγόρασα. Το χρησιμοποιούσα από τη μέρα που το αγόρασα κάθε φορά που βαφόμουν, εκτός από τις φορές που είχα έξοδο που περιελάμβανε φωτογραφίες (γάμους, γενέθλια,κ.α.) λόγω του δείκτη προστασίας(spf 30 αν θυμάμαι καλά). Δεν είναι πούδρα όπως το παραπάνω προϊόν. Είναι foundation. Έχει πολύ καλή κάλυψη (δεν έχω ιδιαίτερα πράγματα να καλύψω στο πρόσωπό μου) έχει ματ αποτέλεσμα και αρκετά καλή διάρκεια. Επίσης με βόλεψε πολύ γιατί με ένα προϊόν ήμουν έτοιμη. Δεν χρειαζόταν να βάζω foundation, concealer, πούδρα, κ.α. Χρησιμοποιούσα αυτό, ρουζ, μάσκαρα και κραγιόν και ήμουν ready to go! Και το χρησιμοποιώ ακόμα γιατί δεν έχω ασπρίσει τελείως. Είμαι στην απόχρωση SP60. Ευτυχώς δεν μου τελείωσε και θα το έχω και για το επόμενο καλοκαίρι. ΓΙΟΥΠΙ!! 
Θα το αγόραζα ξανά;; Κατά 90% ναι.


(οι φωτογραφίες όπως καταλάβατε είναι από το δείγμα του περιοδικού)


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα δύο προϊόντα;;
Τα λέμε!!




4 σχόλια:

  1. Και εμένα μ'αρέσει πολύ αυτό της shiseido. To πήρα πέρυσι την άνοιξη στην απόχρωση sp40 και μου ταίριαξε ακριβώς, αλλά όταν μαύρισα το καλοκαίρι ήταν λίγο ανοιχτό. Όμως νομίζω ότι το sp50 ροζίζει αρκετά και σκέφτομαι να πάρω και εγώ το sp60 αλλά φοβάμαι μήπως είναι πολύ σκούρο. Εσύ σε άλλες μάρκες ποια νούμερα φοράς μήπως μπορέσω να συγκρίνω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. se mac studio fix c3 kai se mac studio tech nc27(nomizw). se voithisa katholou? auti tin evdomada pantws gia na xereis i shiseido exei oli tin antiliaki tis seira 1+1 dwro!!!

      Διαγραφή
    2. to kserw piga pira simera ena 40 kai ena 60!
      k egw sto studio fix eimai nc30 kapou sta idia eimaste pistevw tha mou kanei. euxaristw polu!!!

      Διαγραφή