Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

1 product I regret buying


Inglot Sleeks Cream in 105




 Το πήρα το καλοκαίρι και δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου. Παρόλο που ξετρελάθηκα με το χρώμα, αυτό ήταν και το μόνο καλό που είχε κατά τη γνώμη μου. Έχει ναι μεν ωραία μυρωδιά και γεύση, αν σας αρέσουν οι μυρωδιές που σχετίζονται με τη βανίλια. Γιατί δεν μου άρεσε; Γιατί δεν έχει καθόλου καλή διάρκεια και καθόλου καλή σύσταση. Και το κακό είναι πως παρόλο που όταν το έβαλα στο χέρι μου στο μαγαζί παρατήρησα έναν διαχωρισμό χρώματος- υγρού, ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με το χρώμα που δεν έδωσα σημασία και το πήρα. Από θέμα διάρκειας, αν το φορέσετε μόνο του, ζήτημα αν θα κρατήσει 15 λεπτά (έτσι συμβαίνει σε μένα τουλάχιστον).

Κρίμα γιατί τα κραγιόν της Inglot τα λατρεύω και περίμενα να λατρέψω και αυτό το προϊόν!

Αυτά από εμένα!
Τα λέμε!

14 σχόλια:

  1. Πραγματικά κρίμα,το χρώμα είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χρώμα πραγματικά είναι πολύ ωραίο!
    Κρίμα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω παρά να πω κι εγώ κρίμα :p Το χρώμα είναι καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται τόσο λαχταριστό το χρώμα...κρίμα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ ήθελα να πάρω ένα τέτοιο, αλλά είδα τη σύστασή τους και δεν ήταν καθόλου κρεμώδης, οπότε δεν το αγόρασα. Όντως κρίμα γιατί τα κραγιόν της Inglot είναι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρίμα που δεν σου έκατσε καλά. Εγώ έχω τρία και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Το ροζ που φοράω κάθε μέρα δεν το αλλάζω με κανένα. Τα γκλος είναι πολύ υποκειμενικό ζήτημα τελικά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή