Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Tag : Beauty



Σήμερα θα κάνω το beauty tag από το http://beautywithmairy.blogspot.gr
Σε ευχαριστώ πολύ που μου έκανες tag γιατί είναι το πρώτο tag που κάνω.
Για να δούμε λοιπόν το beauty tag...



1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά;
Για μένα πραγματική ομορφιά είναι ένας όμορφος άνθρωπος. Ένα καθαρό βλέμμα, ένα πραγματικό χαμόγελο! Η πραγματική ομορφιά πηγάζει από την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα του άλλου.

2) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσων αφορά τα κραγιόν;
Τα Mac, αλλά επειδή έχω ένα από beauty line cosmetics και ένα από manhatan και είμαι υπερευχαριστημένη, θεωρώ ότι θα γίνουν κι αυτές αγαπημένες μου!

3) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία καλλυντικών όσων αφορά τα foundation και τις πούδρες;
Δεν έχω ακόμα... Απίστευτο; Επί χρόνια (μπορεί και 8) αγοράζω από Mac τη studio fix πούδρα αλλά από foundation δεν υπάρχει κανένα που το έχω πάρει πάνω από μία φορά. Γι' αυτό είμαι ανοιχτή σε προτάσεις...
4) Ποιον τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ (μαντιλάκια, γαλάκτωμα);
Γαλάκτωμα! Apivita 3 σε 1 για πρόσωπο και μάτια!!!!! Καταπληκτικό!!!!

5) Τι υπάρχει στην τσάντα σας μαζί σας από καλλυντικό προϊόν? Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε;
Σίγουρα ένα lip balm. Aπό εκεί και πέρα εξαρτάται από το μακιγιάζ που φοράω,τις ώρες που θα λείπω από το σπίτι και την περίσταση.

6) Είναι μεσάνυχτα, είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας;
ΠΑΝΤΑ!

7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών γι' αυτή τη σεζόν;
Όλα τα mint green! Kαι φυσικά τα glitters!

8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας? Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο;
Στο μακιγιάζ, επειδή είμαι φανατική του eyeliner, συνήθως τονίζω τα χείλη μου. Αλλά από τότε που πήρα τη naked2 συμβαίνει το αντίθετο.

 9) Συμπληρώστε τη φράση...."Μακιγιάζ για μένα σημαίνει....."
ελευθερία και δημιουργικότητα!

 10) Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια...Ομορφιά ή ανασφάλεια;
Τίποτα από τα δύο και ταυτόχρονα και τα δύο. Αν κάτι τέτοιο είναι τρόπος ζωής σου και το κάνεις κάθε μέρα, τότε φαντάζομαι ανασφάλεια. Αν είναι κάτι που κάνεις μια φορά στο τόσο, τότε οκ. Αλλά σίγουρα τώρα που το σκέφτομαι όχι ομορφιά. Μάλλον η ερώτηση θα έπρεπε να είναι ανασφάλεια, ή θέληση για αλλαγή. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.


Τελείωσε λοιπόν το πρώτο μου tag...
Τα λέμε ξανά σε επόμενη ανάρτηση....




    4 σχόλια:

    1. Ωραίες απαντήσεις!
      Πρέπει να δοκιμάσω το γαλάκτωμα από Apivita.
      Πολλά φιλιά!
      xxx

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Δοκίμασε make-up από Radiant! Το καλύτερο που έχω πάρει ποτέ μου! Τα καινούρια να προτιμήσεις, δεν έχουν parabens κλπ. Θα κάνω review για το δικό μου σήμερα.

      ΑπάντησηΔιαγραφή