Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

REVIEW:Fresh line πήλινγκ προσώπου



Το ξέρω ότι η παραπάνω φωτογραφία μπορεί να μην σας "γεμίζει το μάτι", αλλά πραγματικά είναι ένα προϊόν που αξίζει να παραβλέψεις την εικόνα και να ασχοληθείς με το περιεχόμενο και μόνο. 
Πρόκειται για το μοναδικό-νομίζω-προϊόν απολέπισης προσώπου από την εταιρία Fresh Line.  Είναι κατάλληλο για κανονικό, ξηρό και λιπαρό δέρμα σύμφωνα με την εταιρία. Περιέχει αβοκάντο, βρώμη, βούτυρο καριτέ, εκχύλισμα βανίλιας, και φυσικά δεν περιέχει όλα τα επικίνδυνα και "άσχημα" για την επιδερμίδα μας συστατικά. Δεν έχει συντηρητικά και για αυτό σου συνιστούν να το διατηρείς στο ψυγείο για 2 μήνες περίπου.  








Όπως βλέπετε είναι μία λευκή λεπτόρευστη σχετικά κρέμα, με ικανοποιητικούς για τα δικά μου δεδομένα κόκκους απολέπισης.
Γιατί μου αρέσει αυτό το προϊόν;
Απλούστατα γιατί αφήνει την επιδερμίδα μου βελούδινα απαλή χωρίς να την ξεραίνει και χωρίς να την ερεθίζει και έχει και απίστευτα τέλεια μυρωδιά. Τί άλλο δηλαδή να ζητήσουμε από ένα απολεπιστικό προσώπου; Ειδικά την στιγμή που οι 2 τελευταίες επιλογές μου ήταν αποτυχημένες(The Body Shop vitamin C microdermabrasion(review) και Bioten skin moisture scrub cream (θα ακολουθήσει review) ). Είναι ένα προϊόν που αγόρασα για δεύτερη φορά και που σίγουρα θα αγοράσω και τρίτη. 

Ξέχασα να αναφέρω ότι κοστίζουν 9 ευρώ τα 60 ml.

Tα λέμε σύντομα...

Υ.Γ. Για όποιον δεν γνωρίζει έχω κανονική-ξηρή κατα καιρούς επιδερμίδα.

11 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ καλό..Εγώ έχω φτιάξει scrub προσώπου με μέλι,ζάχαρη και αμυγδαλέλαιο,και είναι πολύ καλό για το δέρμα μου και οικονομική λύση! ;)
    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν Τζίνα! Θα το κοιτάξω σίγουρα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Fresh line.....αμα πώ ότι δεν έχω δοκιμάσει τπτ θα με πάρετε με τις πέτρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ayto to scrub einai fovero!
      opws kai oi mpales gia ti mpaniera kai oi kremes swmatos!
      dokimase to scrub!

      Διαγραφή
  4. πόσο λατρεύω τα προϊόντα απολέπισης <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή